18 marca, 2011

Wywiad

Dziś przeprowadziłam wywiad z ... Cytrusową_.... co ona powiedziała na zadane jej pytania? Sprawdź..!!!

Jak masz na imię? Ile masz lat i do której chodzisz klasy?

Jestem Kasia i mam 12 lat. Chodzę do 6 klasy.

Czy dobrze się uczysz? Jaka średnia i ulubione przedmioty?

Dobrze, podstawówka nie jest trudna ;). Średnia 5.33 (kujon xd). Ulubione? Chyba nie mam.

Skąd pomysł na login i jak vg znalazłaś się na fashionstyle.pl?

Login podpatrzyłam u jakiejś dziewczyny na stardoll (chociaż jej był cYtrUsOvax33) i bardzo mi się spodobał. Nie mam pojęcia, jak to było. Prawdopodobnie coś "wygooglowałam"

Gdybyś miała odejść teraz fs z jakiego powodu?

Zapewne próbowałabym ograniczyć komputer, bo spędzam na FS najwięcej czasu. Ale na razie nie mam zamiaru odejść :)

Jak doszłaś do FG? Kogo tam poznałaś i z kim się zaprzyjaźniłaś/bardzo zakolegowałaś?

Dojście do FG zaproponowała mi Maff. oczywiście zgodziłam się i bardzo mi się podoba. Zdążyłam się już bliżej zakolegować z withyouu, Spaghetti i Dracy. Ale resztę FG (szczególnie z Forum) znam i lubię :3

Czy chciałabyś kiedyś zostać szefem działu w FG, jeśli tak to jakiego?

Nie chciałabym zostać szefem żadnego dzizłu. To duży obowiązek i podziwiam dziewczyny, które go wykonują.

Gdzie moderujesz?

Forum. Byłam w agencjach, ale za dużo roboty ; )

Jak godzisz Zycie realne, naukę i moderację?

Przede wszystkim nie stawiam FG na pierwszym miejscu. Siadam, kiedy mam czas. Nigdy nie zrezygnowałabym ze spotkania z przyjaciółmi, po to by posiedzieć przy moderacji.

Czy chciałabyś kiedyś byś adminem?

Nigdy! Nie znam się na tych technicznych sprawach :D

Czy ktoś Cię zdenerwował na fs lub w FG?

Na FS? Oczywiście - niewyżyte trolle nieczytające regulaminu ; ) W FG raczej nie.

Jakich ludzi nie lubisz?

Nieszczerych, fałszywych. Tacy są najgorsi.

Ulubiony sklep? Dlaczego? Może być na fs jak i w realu ;)

W realu to chyba Bershka, na FS nie mam tego 'naj'. Kupuję gdzie popadnie xD

Jakie są twoje zainteresowania?

Rysować, słuchać muzyki i grać na gitarze ; )

Chciałabyś coś dodać? Kogoś pozdrowić?

Nie, chyba nie. Pozdrawiam czytelników bloga i...resztę! :D


x.x.x.x Ladka....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)