19 marca, 2011

Wyniki mini konkursów

Niestety zawiodłam sie na was ;(

1 konkurs natka36
2 konkurs natka36
3 konkurs zła odpowiedz
4 konkurs natka36
5 konkurs natka36
6 konkurs natka36

Niestety tylko 1 osoba wzięła w nich udział więc nie będziemy organizować mini konkursów. Tylko jakieś większe konkursy co jakiś czas. Jeśli będziemy mieć 100 obserwatorów a na to liczę to może w tedy zorbie jakiś większy konkurs.

Nagrody dla natka36to: 850 m$ i 16 FP

Gratuluję zgłoś się do mnie po nagrodę ;)

3 komentarze:

  1. Oj, przepraszam, że nie wzięłam udziału, ale byłam u koleżanki :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki niestety ja nie mogłam wejsc w tedy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)