08 marca, 2011

Dobry wieczór :) Jest prawie 23 a ja piszę posta, fajnie, co ?! A więc przejdźmy do sedna... Poproszono mnie abym napisała o Bloggerce Miesiąca. Oczywiście pierwsze co to zrobiłam potrzebną grafikę i jestem tu i piszę :) 
Z całym szacunkiem chciałam ponownie pogratulować Fasolci98 za uzyskanie tytułu Bloggerki Miesiąca. Wygrałaś 12 głosami! W związku z tym w nagrodę otrzymujesz reklamę w poście, twoja postać jest przez miesiąc w pasku bocznym i także 10 FP (:



Jeszcze raz serdecznie gratulujemy! Życzymy powodzenia w dalszych sukcesach (: 







Ps. Dostałyście odznakę SuperWoman? 





4 komentarze:

  1. Mrs, po pierwsze moich elementów było raptem około pięciu we wszystkim. Przypadkiem natknęłam się na nieopisane rajstopy, które są od Ciebie ;p. Jasne, że dodam Was do przyjaciół, z tym że mam do tego specjalną zakładkę, co pewnie zauważyłaś. Jeśli macie jakiś banner to mi wyślij na Gadu (dorzuć wyjaśnienie, o jakie teksty chodzi ;p), a jak nie, to wstawię sam link ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej, dodamy się do linków :). Podpiszę fashion-exclusive, bo jakbym pisała Wasze nicki to byłby dłuugi link! Dziękuję też za tytuł Bloggerki Miesiąca, ale nie kumam tych nagród :nieuzupełnione: więc na razie nie wybieram :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, chyba, że jest to tylko taka nagroda i się nie wybiera xD. Tylko wtedy po co byłoby napisane to 'nieuzupełnione' ? A co do odznaki, to dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, to czekam aż uzupełnicie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)