15 marca, 2011

Ocena Stylizacji




Pretty_Model


Pierwsze wrażenie (login): Ogółem przerażają mnie "_" w nickach i do tego nie jestem przekonana co do owej nazwy. Co do stylizacji... Nie przypadło mi nic szczególnego do gustu, jedynie kamizelka jest bardzo fajna :) Nie jest aż tak źle. 4/10

Twarz: Nie podobają mi się ani twarz ani włosy. Jak mam być szczera, to całość wygląda koszmarnie. Usta są dość "zadziorne" a to nie jest u mnie zbyt bardzo pożądane. Włosy niemalże jedne z popularniejszych, trochę przereklamowane ale blond są o wiele lepsze :) Niestety w tej kategorii zdobędziesz mało punktów :( 2/10

Ubrania: Stylizacja jest bardzo klasyczna. Użyłaś podstawowych elementów takich jak np. biała bokserka, zwykłe jeansy czy trampki. Ma to swoje plusy i minusy. Ponieważ nie zaszalałaś, bawiłaś się bezpiecznie to Twój strój jest nudny. Mimo że starałaś odwrócić od tego uwagę różowymi trampkami to ci się nie udało. Zauważyłam mały, dosyć znaczny element. Pomalowałaś paznokcie na różowo, co się sprawdza w praktyce. Widzę, że skromno tu z dodatkami. Zauważyłam tudzież mało widoczny naszyjnik. Jest źle dobrany. 4/10 

2- :) Gratuluję i zapraszam do ponownej oceny :)

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)