09 marca, 2011

Przegląd szafy - 1.

Witam !

Dziś przedstawię wam kolekcję odcinków na temat - Przegląd szafy .
Wybrałam białą bluzkę. Myślę że to odpowiednia kreacja na dziś. ( śliczna pogoda , ale musze zakuwać do matmy ) . Zaczynamy !

1. Gdy wybiorę już bluzkę myślę o krutkich spodenkachlub długich. Ja wybiorę długie jeansy z krzyształkami. Będą pod kolor do bluzki. Diamenciki na nogawkach nadadzą pewności siebie i poczucia atrakcyjności.

2. Do podstawowych ciuchów dodam czerwone trampki.. Myślę że będą pasować bo są luźne.

3. Założe na naszą bluzkę t- shirt czerwony z napisem LOVE.

3. Do prawie całego zestawu dołączę łancuszek i kilka dodatków.



3 komentarze:

  1. Zestaw jest kiepski. Ćwieki na spodniach jakoś irytująco nie grają z trampkami. Realna bluzka jest koszmarna, bo ani to dobrze zrobione, ani ładne. Podkoszulek też widać, że szajs i gryzie się z rysunkowością całości. "dołączę łancuszek i kilka dodatków." - gdzie te kilka dodatków? Poza tym, polecam ponownie lekturę słownika, gdyż w wyrazie "krutkie" popełniasz podstawowy błąd ortograficzny, a to jest przegięcie. Mówi się, że okay - Internet to luz, ale powiedzmy, że luz na czacie. Chcesz żeby brali z Ciebie przykład, traktowali Cię poważnie i uważali za wzór to trochę musisz się ogarnąć (szczególnie, że jeszcze dostrzegłam powtórzenia).

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Nie mam co napisać bo Gabby zrobiła to za mnie xdd Pasowało by jeszcze sprawdzić ortografię ;) Juz na samym początku błędy...

    OdpowiedzUsuń
  3. nieukrywam że mam podobne zdanie do Gabby :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)