16 marca, 2011

Szukamy redaktorki

Cześć ;) Mamy coraz więcej czytelników więc potrzebujemy więcej redaktorek na blogu. Jak zapewne wiecie po krytyce odeszła od nas Caroline więc zostało nas tylko 2. Zapewne chcielibyście/ chciałybyście aby postów było dużo. Mam sporo działów więc poszukujemy osóbki.

Zanim do mnie napiszesz muszisz mieć spełnione oto takie kryteria( inaczej nie pisz)
- być ponad 30 dni na fs
- mieć doświadczenie w pisaniu na bloggerze
- bezbłędna ortografia
- umienie posługiwać się w programach graficznych (np. paint (chyba każdy umie się posługiwać ;))

Jeśli spełniłaś te warunki napisz do mnie na gg 26458919

Zapraszam ;)

P.S. Na zgłoszenia czekam tydzień ( Do  26 marca)

Edit: Dziękujemy za zgłoszenia. Koniec naboru, za niedługo wyniki ;)

10 komentarzy:

  1. Niestety ja od niedawna jestem jakieś 5 dni więc nie.Muszę trochę poczekać bo każdy poszukuje kogoś kto jest na fs ponad 100 dni albo mniej.Powodzenia w poszukiwaniach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Olcia_ - Właściwie staż nie jest aż tak potrzebny, jeżeli masz trochę wyobraźni i ładnie, czytelnie piszesz posty to zgłoś się!

    OdpowiedzUsuń
  3. MrsRight chciała bym zgłosić ocenę stylizacji mojej modelki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja się zgłosiłam :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszcie na gg do mnie w sprawie zgłoszeń na redaktorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zg się

    Na FS jestem 142 dni
    Mam 356848 m$
    Piszę bez błędnie
    Mam wyobraźnie
    Umiem się obsługiwać nawet gimpem ;D
    I mam duże doświadczenie w pisaniu bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj zapomniałam napisać że na fs nazywam się KochliwaAda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)