11 marca, 2011

 Hej!
 Moim dzisiejszym zadaniem było ocenić stylizację olka987 (: Więc nie pozostaje mi nic innego aby się tym zająć. Przede wszystkim nie ukrywam, że będę krytyczna i szczera. Sądzę że zgłaszając się do oceny akceptujecie moje zdanie i mimo, że wasze może się z tym nie zgadzać zaakceptujecie je (: To moja pierwsza ocena więc na wszelkie błędy możecie zwracać mi uwagę! 

Pierwsze wrażenie (login): Olka987, uwielbiam imię Aleksandra więc to dla Ciebie duży + :) Co do stylizacji ... Nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia. Mogłoby się wydawać, że nie włożyłaś w tę stylizację dużego zaangażowania. 5/10

Twarz: Wszystko współgra. Oczy, nosek i usta są jak najbardziej Ok (: Włosy nie do końca pasują do klimatu stylizacji ale powiedzmy, że przymknę oko na ten mały błąd. 9/10 

Ubrania: Pod żadnym pozorem nie mogę stwierdzić, że mi się podoba. W twoim zestawie jest okej jedynie sweterek, który w sumie nie jest dostosowany do reszty ubrań. Niestety to popsuło cały efekt, natomiast gdybyś zamiast tej bluzki dała jakąś koszulkę z nadrukiem byłoby nawet fajnie (: Co do dodatków nie mogę się przyczepić, mimo iż mi się nie podobają to w miarę pasują do stylizacji. 6/10

3 :) Gratuluję i zapraszam do ponownej oceny :)

ps. Już niedługo kończy się mój okres próbny, jak sądzicie, powinnam zostać na tym blogu na dłużej? :D





5 komentarzy:

  1. Chyba oceniłaś zbyt łagodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrs, po pierwsze, koniecznie musisz zadbać o poprawność gramatyczną zdań. Gubisz przecinki przed "że", co jest dość podstawowym błędem, bo rozumiem - nie umieć rozdzielić zdań złożonych bez spójnika, ale "że" dość konkretnie wskazuje, że tu ten znaczek powinien się pojawić. I zgadzam się z Fasolcią, byłaś zdecydowanie zbyt łagodna. Stylizacja tej dziewczyny nie jest poprawna w żadnym stopniu. I to, co mnie zraziło: "umknę na ten mały błąd oko" <- PRZYMKNĄĆ na coś oko. Umknąć coś może uwadze, tak jak Tobie umknęły wspomniane przecineczki :). Generalnie jestem za Twoim zostaniem na blogu, gdyż zdecydowanie piszesz lepiej, niż dziewczyny, które już z okresu próbnego odpadły.

    OdpowiedzUsuń
  3. :d No dziękuję! Postaram się to poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę żebyś została :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)