23 marca, 2011

Ocena stylizacji - olka987


Twarz: Podoba mi się wszystko oprócz włosów, które nie pasują do karnacji. Ładnie podkreśliłaś oczy, usta także fajne, więc 7/10.

Ubiór: Nie jestem zwolenniczką realnych ubrań, ale to kwestia gustu, więc nie będę patrzeć pod tym kątem. Sukienka jest ładna, bardzo podoba mi się jej kolor - ostatnio mam bzika na punkcie tego odcieniu. Naszyjnik pasuje, więc tutaj też masz plusa. Jedyna moja uwaga jest taka, że jeśli decydujesz się na stylizację z realnych ciuchów, to się tego uparcie trzymaj, gdyż mieszanie rysunkowych ubrań (w tym przypadku torebki) z realnymi nie wygląda dobrze. 5/10

Pierwsze wrażenie: Twoja modelka ma anoreksję? Po twarzy tego nie widać, lecz wydaje mi się, że Twoja modelka ma zbyt chude ręce i nogi. Nie wiem, może mi się tylko tak zdaje. Ocena za pierwsze wrażenie to 7/10

Ogólna ocena: 19/30
+ dostateczny

Jak na razie najlepiej Ci poszło, więc gratuluję. : > Jestem ciekawa, kiedy ktoś będzie miał maksymalną ilość punktów, także starajcie się, starajcie. : >

Patriska

3 komentarze:

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)