29 marca, 2011

Ocena stylizacji - igute



Twarz: Włosy + karnacja = MASAKRA. Po prostu nie umiem tego inaczej określić. Jedynym plusem jest to, że ładnie podkreśliłaś oczy i jedynie to wygląda przyzwoicie. 2/10

Ubiór: Marynarka nie ma wyciętej rączki i wygląda to niefajnie. Poza tym mogłaś zmyć chociaż manicure, bo widać go na stroju. Buty nie pasują - nie radzę Ci mieszać ciuchów rysunkowych z realnymi, bo brzydko się to prezentuje. 4/10

Pierwsze wrażenie: Od razu rzuciła mi się w oczy okropna twarz modelki. Masz ładny login i chyba to wywarło na mnie największe wrażenie z tego wszystkiego. 3/10

Ogólna ocena: 9/30
Niedostateczny, przykro mi.

Dziękuję za zgłoszenie i zapraszam do ponownej oceny.
Patriska.

6 komentarzy:

  1. a mogłabyś ocenić moją stylizację? ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tak, to nick na FS mam - precelek97 ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się torebka., ale to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba nic oprócz karnacji i włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. ona wyfrała jakiś konkurs na grzendzie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)