18 marca, 2011

Ocena stylizacji - julka7777

Ubiór: Pod względem kolorystycznym wszystko wygląda w miarę poprawnie. Na Twoim miejscu dałabym jakieś szpilki, gdyż nie jestem do końca przekonana do tych butów. Po dłuższym przyglądnięciu się Twojej stylizacji, stwierdziłam, że ta spódnica jest jakaś dziwna! Nie wiem czy pod spód dałaś spodenki czy coś innego, ale wygląda to naprawdę niefajnie. Odczuwam brak torebki i innych dodatków, przez co na pierwszy rzut oka Twoja stylizacja wygląda na niedokończoną. 4/10

Twarz: Nie podobają mi się usta, które są za duże w stosunku do oczu i dziwnie wyglądają z tą karnacją. Może gdybyś dała inne oczy, wyglądałyby lepiej. Włosy ładnie się prezentują razem z karnacją, więc za to masz plusa. 5/10

Pierwsze wrażenie: Od razu rzucił mi się w oczy brak dodatków! Odnoszę wrażenie, że nie postarałaś się przy robieniu tej stylizacji, bo prezentuje się ona naprawdę mało starannie. Poza tym masz śliczne imię (jeśli tak naprawdę się nazywasz), jednak nie podobają mi się cyferki przy loginie, które wyglądają mało estetycznie. 5/10

Ogólna ocena: 14/30, czyli nie przekroczyłaś nawet połowy.
dopuszczający



Pozdrawiam,
Patriska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)