28 lipca, 2012

Wyniki quizu!

Cześć i czołem!
Dzisiaj wyniki guizu. Na rozwiązanie mieliście czas do dzisiaj. Łącznie test wykonało 60 osób, co mnie bardzo cieszy. ;) Nagrody jak na razie były tajemnicą, lecz nie będę Was trzymać dalej w niepewności. 
Do wygrania były:
  • limitka + 1000 glamsów (ufundowały Fantie i klaudusieek)
  • 2x limitka (ufundowała Spaghetti)
  • 2x 110 glamsów (ufundowały Bleach i Spaghetti)
Nie przedłużając podaję wyniki:
---
• 100% otrzymały 3 osoby
Wygrywa: Clem=)
Otrzymuje: 1000 glamsów + limitka od Fantie
---
• 90% otrzymała tylko jedna osoba
Wygrywa: Shimmer.
Otrzymuje: 110 glamsów
---
• 80% otrzymało 6 osób
Wygrywa: wiolet 
Otrzymuje: 110 glamsów
---
• 70% otrzymało 6 osób
Wygrywa: tost
Otrzymuje: limitka od Spaghetti
---
• 60% otrzymało 10 osób
Wygrywa: Paulusia1517
Otrzymuje: limitka od Spaghetti 

Osoby, które otrzymały mniej niż 60% nie zostaną nagrodzone. 
Po nagrody proszę się zgłaszać na FashionStyle w prywatnej wiadomości. :)

Na dzisiaj to tyle.
Do następnej notki!

18 komentarzy:

  1. wg mnie lepiej było nagrodzić wszystkich ktorzy mieli 100 % a nie nagradzac kogos kto mial 90%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. A ja nie sądzę. Nie było nas stać żeby każdemu fundować 1000 glamsów, a Fanta pewnie nie miałaby tyle czasu, żeby każdemu fundować limitkę. ;)

      Usuń
  2. to można było nagrodę podzielić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak podzielić? Ktoś by dostał 1000 glamsów, a ktoś 110? Wtedy to już by było niesprawiedliwe. -.-

      Usuń
    2. podzielić limitkę na trzy. :3

      Usuń
  3. Ja też miałam 100%...;'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tutaj złapałam cię na małym oszustwie. Zmieniłaś nick z Paulusia1517 na *Estrella* i dwa razy rozwiązałaś quiz. Za pierwszym razem miałaś 60% jako Paulusia1517 (co uznałam), a za drugim 100%(jako *Estrella*)- co oznacza, że pierwszy raz rozwiązałaś, jak rozwiązałaś, sprawdziłaś odpowiedzi i rozwiązałaś po raz drugi już bezbłędnie. Powinnam cię za to wywalić, ale tylko nie uznałam drugiego wyniku.

      Usuń
    2. Oj...;/ Widocznie koleżanka z którą prowadze to konto (*Estrella*) też rozwiązała quiz...;/ Przepraszamy...;* Chyba musimy już mieć osobne profile..;p I jeszcze raz bardzo przepraszamy...:**

      Usuń
  4. hehs, byłam tak zwiedziona że miałam 60%, a i tak miałam szansę na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to =)

    Clem

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujmy ;)

    Ale bez reklam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chociaż raz coś wygrałam, łał. :3333
    Nie, że nie chcę tej limitki, bo chcę. Ale Clem- nie chcesz się zamienić nagrodą? XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wyniki knkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkursu "Exclusive" jutro przy moim poście napisze co i jak z nim ;)

      Usuń
  9. Tost- Hmmm, wiesz może i... nie! Nie oddam, nie zamienię, nie przekupisz mnie, mwahahahahahahha!

    Clem :)
    Nikt mi tego nie odbierze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny, które zgarnęły limitki - dodajcie je do albumów stylizacji, ponieważ nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć co to za cuda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)