01 lipca, 2012

Stylomierz

Cześć i czołem. Na blogu coś ostatnio cichutko, czytelnicy proszą o nadgonienie stylomierza, więc spełniam ich prośbę. Dzisiaj hurtowo oceny. :)
Przejrzałam sobie kolejkę i chyba trzeba będzie ją odświeżyć, bo Karciaczka, Ule i Meally już oceniałam. Następna jest GwiazdaEstrady, więc do dzieła.
 Nie wiem jak zacząć, więc zacznę od góry. Nie ma nosa (hahahaha), oczy za mocno podkreślone, usta jedynie są okej. Fryzura jest źle dobrana, biorąc pod uwagę elegancką sukienkę na Twoim miejscu zdecydowałabym się na kok, ew. rozpuszczone włosy. Niżej widzę kompletny chaos. Te rajstopy mogłaś sobie odpuścić, buty to już w ogóle kompletna porażka, są zdecydowanie za ciężkie do tej sukienki. Wisiorek jest okej, torebka źle dobrana. Ja wygrałabym tutaj kopertówkę w odcieniu fioletu. Podsumowując: kompletny chaos, większość do siebie nie pasuje. Dostajesz ode mnie dopuszczający- tylko ze względu na to, że wisiorek pasuje do sukienki.

Rooxi
Stylizacja wydaje mi się że już była oceniana, jednak innej nie znalazłam, więc najwyżej ocenią ją drugi raz. Teraz dla odmiany zacznę od stroju. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Świetna katana, ubrania dobrze dobrane, dodatki też niczego sobie. Jedynie przyczepiłabym się do butów, które kolorystycznie odstają od reszty. Poza tym- jest bardzo dobrze. Twarz jest bez wyrazu. Ja wybrałabym o ton ciemniejsze włosy i mocniej podkreśliła oczy. Nos trochę mało widoczny (co ja mam z tymi nosami O.e). Ogólnie stylizacja fajna, dostajesz bardzo dobry z małym minusikiem.

т я υ ѕ к α ω к α

 Na samym początku mówię, że włosy są za jasne, wręcz zlewają się z karnacją i tłem. Cała twarz tez jest 
 brzydka. Ubierankowe usta i nos wszystko psują. Oczy są fajne, tylko wybrałaś do nich zły makijaż. 
Zostawmy już twarz i przejdźmy do stroju. Osobiście nie mam nic przeciwko ubierankowym ciuszkom, jeśli są
 dobrze dobrane- tutaj są, więc jest dobrze. Wisiorek jest tutaj zbędny- bluzka ma już nadruk. Spodnie, buty, 
 są okej. Zmieniłabym jednak torebkę na większą, stylizacja od razu stałaby się ciekawsza i bardziej efektowna. 
Dobra, dosyć ględzenia, ode mnie masz dobry z duuużym plusem. 
 

8 komentarzy:

  1. Możesz dopisać pozostałą listę ? Zgłosiłam się co najmniej miesiąc temu i jeszcze mnie na niej nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  2. rzul. dziwnie mi sie tekst rozlazł w ostatniej ocenie. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak sobie jakby weszuam na bloga i tak sobie jakby czytam i tak mi sie jakby smutno zrobilo. Ciemno jest i woooguuuulę, a na dodatek wisiorek i bluzka z nadrukiem. Się mi wooooguuulę podoba czcionka, którą jest napisane ''truskawka''. Wesoło mi więc muszę coś napisać. Wybaczcie. Loff foreffa! <3
    A teraz sobie postanowiłam pobyć krytyczna w stosunku do świata i niestety nie jestem w stanie skrytykować tego bloga. Właśnie sobie uświadomiłam, że go bardzo lubię.
    A teraz pytam, tak tylko.. Czy to coś złego, że włosy zlewają się z karnacją? ;ccc Moje się zlewają. Może dlatego mnie nikt nie lubi... Nie widzę innych powodów.
    KOCHAM WAS, NIE BIJCIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. CIEKAWE CZY MOJE WŁOSY ZLEWAJĄ SIĘ Z TŁEM...

    OdpowiedzUsuń
  5. I really love this one. :) I'm sure you guys love this too. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)