16 lipca, 2012

Reklama płatna

 Cześć. Jestem Aciaz i tak się składa, że kupiłam reklamę na tym blogu, więc trzeba Was jakoś zachęcić do odwiedzania mojego bloga :)
Założyłam go dość dawno, miałam momenty zwątpienia, jednak potem wracałam do niego. Postanowiłam zrobić wielką jego renowację!
Gdy znacie już link, przejdźmy do samej reklamy i do tego co mogę Wam zaoferować. Staram się stworzyć nowy blog
o Fashionstyle, nie taki jak niektórzy robią, że gdy im się znudzi opuszczają go i po sprawie. Mój będzie otwarty dla wszystkich
i próbuję zwiększyć jego popularność, właśnie przez tą reklamę. Myślę, że się opłaci i będziecie wchodzić na mojego bloga :)
Przedstawiam Wam jedną tysięczną moich pomysłów, które przelalał na ten oto obrazek:

Oczywiście to nie wszystko.

 Możecie się zgłaszać do mnie do oceny stylizacji, będzie dużo konkursów oraz nie tylko te cykle, które teraz przeczytaliście.
Również postanowiłam stworzyć coś zupełnie nowego, mianowicie stworzyłam magazyn o FS pt. CHECK! Jeżeli macie ochotę wejdźcie, będę wiedziała, że moja praca nie poszła na marne :) Ale dlaczego mówię teraz o tym magazynie? Będę co jakiś czas publikowała takie artykuły jakie można przeczytać w tym magazynie, ale oczywiście nie takie same!
d.png
Jeżeli któraś z Was chciałaby dać swój apartament do oceny, również to jest możliwe.
Chcesz stać się częścią tego bloga? Możesz wysłać mi propozycje na nowe cykle, bądź wymienić się banerami, jeżeli masz bloga :)
Również u mnie do kupienia są reklamy, tak jak i na stronie magazynu.
Co jakiś czas również będę organizowała małe pogaduszki.
Później może zrobię nabór!
Nie chcę już Was nudzić, więc na koniec może powiem, że zapraszam wszystkich na bloga bo warto!!!