24 lipca, 2012

Summer on the beach&new

 Hej ! Już prawie półmetek wakacji. Strasznie smutne co nie ? :C Nie będzie można oglądać rozdania nagród do 4 w nocy, a tak w ogóle wygrali wszyscy moi faworyci więc jestem happy !

Dodałam na bloga trochę dodatków, jeżeli wejdziecie w zakładki "Kontakt", "Stylomierz" lub "Metamorfozy" możecie bezpośrednio się z nami komunikować tylko uzupełniając tabelkę ! Już nie musicie wchodzić na swojego e-maila i z tamtą pisać do nas, tylko od razu u Nas na blogu.
Także jak przejedziecie do połowy strony po paru sekundach pojawi się reklama, jaki dany konkurs oferujemy  myślę, że i to Wam się spodoba.

 Dziś poniedziałek więc zgodnie z naszym  nowym podziałem, który znajdziecie w zakładce "Działy" czas na mój nowy wakacyjny dział, który odkryłam przed Wami tydzień temu, a inne nowe działy także w zakładce którą podałam wcześniej.
Dziś wzoruję się na Paris Hilton - zna ją każdy, bo właśnie znana jest tego, że jest znana. ;) 
Stylizacja plażowa, ale śmiało można by było pokazać się tak w innych miejscach. Dodać buty i zdjąć kapelusz i gotowe.

U Was też pogoda się poprawiła ? Myślę, że zostanie u mnie na dłużej niż te pare dni. Moja modelka nie zwleka i już pojechała na plaże, a wróci do Was już za tydzień. :D
___________________________________________________________________________
Nie zapominajcie o naszym Quizie. Więcej informacji poniżej. :)

14 komentarzy:

  1. ` Niech Twoja modelka zabierze moją ze sobą! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to jest mój ulubiony blog o Fs bo o śmietance tego powiedzieć nie mogę ,a reszta nie jest też taka fajna:( Chciałam tylko też tu napisać:
    Napisałam już wiadomość ,ale chcę mieć pewność że przeczytacie. Gdzie mogę zapłacić za reklamę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :3 momo124 zapraszam na e-mail, odpisuję na e-maile do 2 dni od wysłania, więc jeżeli napisałaś go dawno to pewnie nie doszedł. ;)

      Usuń
  3. Jak zrobiłas to w pasku "my na facebooku"? bo ja się męcze z kodem html- gdzie wkleić ten pierwszy kod? napisz na priv- momo124.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grałam kiedyś w fashion style i czasami jeszcze zaglądam ;] blog mi się podoba więc obserwuję, może jeszcze wrócę do tej gry.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : karolina-karaa.blogspot.com
    :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, to w Paris to mi się podoba, nawet fryzury te same (przynajmniej na takie wg tego zdjęcia wyglądają) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oh- niedoszedł:(- buuu muszę spróbować jeszcze raz, grr

    OdpowiedzUsuń
  7. I love the summer outfit. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)