04 lipca, 2012

To lecimy z nowy działem.

 Cześć. Powiedzmy, że nie jest on taki nowy, dawno, dawno temu on był naszym podstawowym działem, a dziś powraca w wakacyjnej formie na 2 miesiące, a jest to "Być jak wakacyjna gwiazda" (dawniej "Być jak gwiazda") i ja będę go póki co prowadzić.

 Być jak wakacyjna gwiazda
- Joanna Krupa
 Joanna w tej stylizacji brała udział w akcji charytatywnej w Miami. W tym czasie grała charytatywnie w siatkówkę, więc strój miał  być wygodny. Dodałam buty, aby nie było za pusto, bo stylizacja jest bardzo prosta..

Stylizacja była mało pracochłonna dlatego jeszcze przygotowałam dla Was drugą gwiazdę. :)

Być jak wakacyjna gwiazda
-Katie Holmes
Tak wiem, wiem bez kapelusza, no cóż... ;) Ciekawe czy było jej ciepło w tym żakiecie przy pewnie bardzo wysokich temperaturach.  Szczerze powiedziawszy kocham te włosy są tak ślicznie narysowane, że  nie mogę. :)

_______________________________________________________________
 Jeżeli lubicie moją "twórczość" filmową to zapraszam na mojego drugiego bloga gdzie co tydzień moje filmiki >>http://gleeks-news.blogspot.com/2012/07/nowosc-film-o-kurcie-hummelu.html

4 komentarze:

  1. ` Fajny pomysł z tym działem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobre odwzorowanie :) Pomysł na dział świetny xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł, ładnie odwzorowane :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh my.. Is she playing beach volleyball there? She looks so hot! :) I love it.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)