02 maja, 2011

Wyniki naboru + ankieta

Może zacznę od ankiety. Oto linki do stylizacji użytkowniczek:

Najlepszą stylizację miałam wybrać ja z sabi, ale wybór był bardzo trudny, więc zdecydowałyśmy, że to Wy wybierzecie najlepszą Waszym zdaniem stylizację. Jeśli mam być szczera, to żadna stylizacja nas nie zachwyciła. Praktycznie każda ma w sobie coś, co nam się nie podoba i widać to już na pierwszy rzut oka.

No dobrze, a teraz długo oczekiwane wyniki naboru.
Nową redaktorką zostaje....


SPAGHETII!


aaaa nowym grafikiem zostaje:
Luvin (dawniej Matte )

Odezwijcie się do mnie albo do sabi na GG (jeśli posiadacie nasze numery). Jeśli nie, napiszcie w wiadomości na FS i podajcie jakieś namiary.

14 komentarzy:

  1. Dziękuuję ^^ A moje gadu już macie, więc chyba nie muszę wysyłać :D
    Zagłosowałam na stylizację Vensis :)
    I dziękuję za te 2 głosy :3
    I gratki dla Matte (;
    Ja durna jestem... Jestem redaktorką bloga, a piszę komentarze :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Spaghetti gratuluję :*
    nie powiem na kogo zagłosowałam, bo jeszcze tego nie zrobiłam XD. Zaraz powiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na Paris, wybaczcie pozostali, a w szczególności Spag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fasola, ale nie mam czego wybaczać xD Ja sama na siebie nie zagłosowałam, bo się paskudnie ubrałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Spaghetti idziemy równo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłam swoją stylizacje wieczorem i się jeszcze zastanawiałam do którego poniedziałku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jak się tak patrzę na wszystkie stylizacje to aż mi wstyd, że ja taką brzydką wystawiłam... ;(

    Strasznie mi się spodobała stylizacja Paris. Skąd masz kochana ten śliczny kapelusz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A i gratki dla Spaghetti - czekam na Twoje artykuły.

    No i gratki dla Luvin :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Spagh gratki :) Pewnie będziesz świetną redaktorką :) Czekam na artykuły :)

    Luvin ,równeiż serdeczne gratulacje :)

    Zagłosowałam na Paris ,gdyż miała świetny pomysł na lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a tak w nawiasie to mam podobnie jak Venesis - straszną stylizację dałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Spag. Sama chciałam się zgłosić, ale mam już własnego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim :3 Artykuł jeszcze dziś powinien się pojawić :)
    Olcia - I jeszcze Paris nas dogania :D
    Justine - ja też dałam paskudną :x Ale Wy macie ładne... Ja uważam, że na wygraną zasługuje Vensis ;3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)