28 maja, 2011

Newsy + ocena

Cześć wszystkim :) Dziś mam dla was pare newsów i ocenkę :)

1 news
Do wczoraj można było się zgłaszać do konkursu "Top Model Maj". Już myślimy nad 1 etapem więcej informacji już dzisiaj lub jutro !

 2 news
Za niedługo na blogu będą małe zmiany :) Przypominam o ankiecie w pasku bocznym bloga.

3 news
Kiedyś na próbę zrobiłam mini konkursy. Niestety było bardzo, bardzo małe zainteresowanie więc mini konkursy nie będą organizowane. Oczywiście większe konkursy dalej będą na blogu.

Na razie to tyle newsów. Teraz czas na ocenę :)

Dziś jest to ocena amelkagoralczyk.
 
Pierwsze wrażenie:  Na pierwszy rzut oka rzuca się ta spódnica, która "wychodzi" poza sweter. Także buty, które są bardzo "ciężkie" do tego stroju.
6/10
Twarz: Wszystko jest stonowane i nie ma jakiś szczególnych niespodzianek. Dobrze, że nie dałaś mocnego makijażu. 
8/10

Strój: Wspomniałam już wcześniej o tym, że sweter nie jest rozkloszowany jak spódnica przez co spódnica jakby wystaje zza swetra. Do tej stylizacji ubrałabym inne buty. Psują cały "lekki" efekt stylizacji.  Chciałaś wszystko dopasować kolorystycznie i prawie Ci się to udało ;)
4/10

18/30 + dostateczny  
 
 

3 komentarze:

  1. Amelkogoralczyk, mogłabyś mi tu napisać gdzie kupiłaś ten krótszy naszyjnik.? Dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. moge tez ocene ??
    to moj nick : _Karllna_
    dziekuje ;)
    p.s. na fashionstyle moglabys mi podac gg bym ci cos napisala prywatnego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)