05 maja, 2011

Ocena Gwiazdki2009

Hej :) To moja pierwsza ocena, więc jakby ktoś miał jakieś zastrzeżenia pisać  komentarzach ^^




Pierwsze wrażenie: W oczy od razu rzuca się torebka. Niby zgrywa się z kokardą, a jednak coś nie gra. Ta granato-czerń po prostu nie pasuje! Jednak cała reszta stroju ze sobą współgra... Tylko kokarda wygląda na zbędną. Muszę też wspomnieć o mile brzmiącym nicku ;) Niby tego się nie ocenia, ale i tak zawsze w drobnym stopniu wpływa to na ilość punktów ;3
7/10

Twarz: Makijaż mi się podoba, jednak mogłaś dać troszeńkę jaśniejszą cerę (; Oczy są całkiem fajne, tak samo nos :) Byłoby okej, gdyby nie te usta. Przez nie modelka wygląda na zestresowaną.
8/10

Strój: Od czego by tu zacząć...Całość wygląda fajnie, ale wspomniana wcześniej torebka trochę psuje efekt. Kolorystyka mi się podoba - odcienie brązu wyglądają bardzo ciekawie ^^ Zastanawiam się tylko po co wpychałaś tam na siłę czerń. Ja włożyłabym torebkę w podobnym odcieniu do butów i zdjęła kokardę (ewentualnie, jeśli bluzka z kokardą są połączone - zamieniłabym tą koszulkę na zwykłą, białą bez żadnych dodatków). Naszyjnik mógłby być nieco dłuższy i koniecznie z jakąś zawieszką :D Ale nie będę narzekać, bo sama bym się tak ładnie nie ubrała, więc odejmę jedynie 0,75 pkt za niepotrzebnie wepchniętą czerń :3
9,25/10

Ocena ogólna:
24,25/30
Myślę, że to będzie czwóreczka :D

Jeśli chcecie zgłosić się do oceny zajrzyjcie tutaj :)

9 komentarzy:

  1. mi się podoba stylizacja. faktycznie, czerń średnio pasuje, ale, jak to mówią "czerń pasuje do wszystkiego" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No według mnie też ta kokarda nie pasuje i myślę, że powinnaś wspomnieć o wkasaniu bluzki w spodnie, gdyż teraz się nosi obcisłe bluzki W takich spodniach :). Nie mam żadnych uwag co do twojej oceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tam się pierwsza rzuciła w oczy ta kokarda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyna poprawna ocena stylizacji. Ładnie Spaghciu, ja nie mam żadnych zastrzeżeń, a wręcz przeciwnie :3 No i zgodzę się z Fasolką, szkoda że nie wsadziła tej bluzki w spodnie ^^

    Blee.(Carv)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, no o tej bluzce nie wspomniałam, bo mi to tak bardzo nie przeszkadzało ^^

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się z twoją oceną ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna ocena, napisana poprawnie pod względem stylistycznym i interpunkcyjnym, co się w ostatnim czasie coraz rzadziej zdarza.
    Stylizacji oceniać nie będę, bo na modzie nie znam się w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się zgadzam z ocenką :) Fasolciu, zgadzam się z tobą co do spodni, nawet spod bluzki taki paseczek wystaje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)