29 maja, 2011

Masz pożyczyć linijkę?

Przepraszam że piszę dopiero teraz, ale miałam tydzień sprawdzianów. Proszę o wyrozumiałość!




Witajcie dziubaski ^^
Co tam słuchać w wielkim świecie? U mnie bardzo super, byłam sobie na mieście wczoraj z koleżankami i było fajnie. Wparowałyśmy do Emipka, szukałyśmy płyt ulubionych zespołów i robiłyśmy ich zdjęcia. A mam sobie do Was pytanie- znalazłam super płytę Nirvany za 40 zł. Kupić? Po urodzinach mam kase i zastanawiam się co z nią zrobić. 0.o A i jeszcze jedno- Misiek (moja serdeczna koleżanka) ma za niecały tydzień urodzinki. Co jej kupić? Czekam na pomysły, a najlepszy może nagrodzę. 

FS'owe nowinki.
Są wyniki MISS FS'a!

1) Fanaberia - z ilością 68 głosów
2) Amethyst - z ilością 39 głosów
3) xaggx - z ilością 37 głosów 


Jak oceniacie ich stylizacje? Czekam na Wasze odpowiedzi ^^

Będzie nowa kolekcja w OB!
Wiem to on Fantie i Dest. Tym razem będzie ona w stylu grunge. Mam nadzieję że znajdę tam koszulkę z logiem Nirvany <33 No w każdym bądź razie czekam z niecierpliwością.

Do grona rysowników dołączyła nowa osoba! Too.. Destiny Eto! Serdecznie Ci gratuluję Desiu ^^

Oficjalne konto, oficjalnego butiku! Tak, tak. Na blogu możecie już zobaczyć pierwszą notkę autorstwa cudownej Fantie. 

Dodatkowo już jest nowy quiz w którym- jak co tydzień- do wygrania 3000m$. Ile udało Wam się dobyć? Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach.

Zapraszam do  Salonu Urody, są nowe fryzurki.

Przepis na... stylizację z rysowanych ciuszków.
W butikach coraz to więcej ubrań własnoręcznie rysowanych przez nasze wspaniałe projektantki :) Dziś pokażę Wam, jak zrobić ciekawy komplecik z tych właśnie ciuszków. Już mówię, że nie wszystkie są rysowane, gdyż ciężko było mi znaleźć tylko takie ubrania.

Chciałam zrobić coś na deszczową pogodę, ale to już było, więc nie wypadałoby dodawać tego jeszcze raz. 


Rysowane ubrania:
Kurtka- Oficjalny Butik FashionStyle (edycja limitowana została wyprzedana)
Bluzka- Royal Guste
Spodenki- Evelyn
Tatuaż- Evelyn

Ciuszki ubierankowe:
Wisiorek- Paradise
Wycięta rączka (do kurteczki)- Sparkler

Uwaga!
Na tym blogu pojawiła się krótka instrukcja jak narysować włosy. Zapraszam do lektury.

Dziękuję za uwagę i mam nadzieję że notka się podobała :)
Wasza Blee.


8 komentarzy:

  1. Fajna notka. Ja już wiedziałam, że kolekcja będzie grunge'owa od Oli <3 (mrs).

    OdpowiedzUsuń
  2. Smells Like Teen Spirit.
    Nirvana! Nirvana! Nirvana!
    <3333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę instrukcje video.
    i nie mogę doczekać się kolekcji i kolejnego konkursu Miss. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kolekcji wiedziałam , bo wyświetlała się na stronie głównej ;D I załapałam tytuł . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest napisane? o.o chyba coś przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah, dziubaski- mój tekst, ale jak widzać nie tylko, ładny zestawik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że perfidnie zgapiłam to od Mental'a :D Muszę wymyślić coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba a tak wogle to na stronke trafiłam przypadkowo bo szukałam pod jak rysować ubrania i bardzo się ciesze że tu trafiłam bo ta strona jest genialna

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)