02 października, 2011

Wyniki i wybory

Siema. Uff ja już nie mogę doczekać się naszej kolekcji. Właśnie zastanawiam się nad miniaturkami.. Macie może jakieś pomysły co by mogły w sobie zawierać.

Teraz czas na FP. W tym tygodniu w pasku bocznym głosujecie także na bloggerkę miesiąca ! :)

FP Facebook:
Paula Cierpiak (Napisz swój nick w komentarzu) 8 FP

Blog:
Cava 24 FP
Venus. 20 FP
Monisqqqa 14 FP
Juulica. ^^ 2 FP
Telli 2 FP
Gouuse 4 FP
Fantie 12 FP
J u l i a. 2 FP
Evesh 2 FP
wiolet  2 FP
Gabby 2 FP
asiam33 2 FP
Savana 2 FP
Gratulacje.

Nagrody jakie możesz zyskać są w zakładce "bloggerka". Zgłoś się po nie na blogowy e-mail :)

Oddajcie głosy w ankiecie w paksu bocznym.na osoby poniżej :)
Wybory Bloggerki Miesiąca:
  • Venus.
  • butwbutonierce (Olcik_)
  • Veunette
  • Tost

29 komentarzy:

  1. Myślałam, że będzie coś ciekawszego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. zagłosowałam już w sondzie.
    btw, czemu notka taka krótka? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha jasne, a czego chcieć więcej w podsumowaniu FO : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba z wiekiem czas mi leci szybciej, bo te bloggerki tygodnia są jakoś często :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hę... ? Jakoś mi się nie przypomina,iż byłam we wrześniu bloggerką tygodnia ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. Animi , mi też właśnie , ale chyba byłam w pierwszym tygodniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięęki,Dzięęki,Dzięęki,Dzięęki,Dzięęki ;**
    Koocham Was ! <3
    Cava

    OdpowiedzUsuń
  8. Veunette byłaś bloggerką 12 września :)
    Tost ty byłaś 4 września więc w 1 tydzień miesiąca jak wspominałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale butwbut... dobrze mówię?? To chyba nie była, bo to pomyłka była, bo ja miałam najwięcej FP..

    A i teraz zdobywam mało FP, bo mi się FS nudzi i każde wejście na mój blog i inne traktuję jak obowiązek :(

    Venus. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale butwbut... dobrze mówię?? To chyba nie była, bo to pomyłka była, bo ja miałam najwięcej FP..

    A i teraz zdobywam mało FP, bo mi się FS nudzi i każde wejście na mój blog i inne traktuję jak obowiązek :(

    Venus. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Venus , nie mów , że odchodzisz. :c

    Tościk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba odchodzę... bo ja teraz wolę MSP!

    Venus. nawet mi się nie chce na bloggera zalogować:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolisz Ministerstwo Skarbu Państwa? O.O Wtf? Nie rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ministerstwo Skarbu Państwa.
    Spagh,ty mnie po prostu rozbrajasz.
    hahhahahahah :D
    Cava

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeeeeeeee to MovieStarPlanet.pl xD
    A Ministerstwo Skarbu Państwa to raczej nigdy... xD


    Anonimek Venus.

    OdpowiedzUsuń
  16. WONDERLIFE,I NIE GADAJ !!! JA WIEM LEPIEJ,SZYMON JEST ZAJEBISTY,JAK KAŻDY ADMIN !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. WONDERLIFE JEST DO DUPY, NIE WIADOMO O CO W TYM CHODZI I WGL!

    MSP LEPSZE OD TEJ ZASRANEJ GRY WF!

    A FS jest najlepsze :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaa. Paula Cierpiak,to też ja byłam,Cava.
    I chciałam zaznaczyć,iż tutaj pisze,że mam 24FP i 8FP z Facebook. A w tej ogólnej 'klasyfikacji' w zakładce FashionPoint,pisze że mam 12 O.o

    Cava

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie aktualizowałam zakładki i dla tego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)