09 października, 2011

Nioch, nioch. Nowości z butików.

Witajcie ^^ Od czegóż to mogę zacząć... Otóż chciałam zrobić dziś lekcję stylu, lecz wena odeszła i przyjść nie zamierza :< Co nowego na FSie? Te słit konkurs na DIY odwołany, nowy jest zupełnie mniej ciekawy, ale i tak się zgłosiłam, bo jakże tu ominąć takie nagrody ^^ Naszyjnik mi niby nie potrzebny, ale jakbym wygrała to zawsze można opylić na Allegro :) I tak nie wygram, więc po co o tym myśleć? Hmm... Pod prysznicem człowiek myśli o niezwykle dziwnych rzeczach...

Zawsze dopowiadam coś o sobie, ale dzisiaj nie mam raczej nic do powiedzenia... Dziwnieję. Nawet bardzo dziwnieję. Kiedyś byłam dziwna i słitaśna, więc ta dziwność nie była aż tak duża, lecz odkąd przepuściłam całe moje uzbierane kieszonkowe na Nutellę nie mam za co kupować budyniu... >: Brak budyniu wiąże się ze zmniejszeniem mojej słitaśności, a to z kolei wiąże się z powiększeniem mojej dziwności...

Cóż jeszcze mogę powiedzieć... Grzywka tak mi urosła, że jeszcze z tydzień, a nie będę nic widzieć. Jednak nie mogę się zmotywować, żeby wyjść do fryzjera... Pójdę we wtorek, może do tego czasu włosy nie zakryją mi całej twarzy... :)

Ależ ja mam dzisiaj doła... Nawet nie daję tyle emotków co zwykle!

To może dam jeszcze jakiegoś spoilera z nowej kolekcji w Waclawa's? ^^ Ale to potem.

Kurde, zapomniałam dodać, iż zainteresowała mnie religia Latającego Potwora Spaghetti ^^ To, że wyewoluowaliśmy z piratów jest bardzo prawdopodobne - czasami podświadomie czuję, że chce mi się powiedzieć "arrgh!" :>

Dobra, nie będę Was już męczyć. Wy wchodzicie na bloga z nadzieją na ciekawą notkę, a ja Wam tu o piratach ględzę...

W moim Waclawa's już jakiś czas temu pojawiła się hendmejdowa kolekcja :) Powinnam o niej już dawno napisać, ale jakoś zapomniałam... Ciuchy kosztują po 40 - 50 m$. Fioletową sukienkę pokazywałam Wam jako spoiler ^^ Sama siebie oceniać nie będę, więc więcej nie napiszę.


 Piękna, słitaśnie różowa limitowana sukienka z Banana Republic ♥ była aż tak mrymraśna, że zasłużyła na osobne logo :D Ja się na szczęście załapałam :) Chociaż teraz tak sobie myślę, że mogłam jej nie kupować, bo to w końcu tylko jedna stylizacja, a ktoś inny może by był bardzo szczęśliwy, gdyby się załapał... Teraz cena to 4567890 glamsów, więc raczej nikt już jej nie kupi... Zaskakujące, ile można napisać o jednej sukience o.o

A nową kolekcję w Royal Guste ♥ chyba każdy ją widział, bo była reklamowana i w promowanych butikach, i na FashionStyleWorld.cba.pl (a tak w ogóle to czemu końcówka adresu jest skrótem od Centralnego Biura Antykorupcyjnego? o.O), ale i ja powiem o niej słówko ^.^ Otóż Mental miał genialny pomysł, żeby do butiku wstawić płyty do rączek :) Ja zakupiłam jedynie dwie... Każda koszytuje 40 m$ :>

 W Parsleyu ♥ również znajdziecie nową kolekcję (: Genea się postarała, ciuchy jak zwykle są megadariuszowe :D Każdy po 40 m$.

W Insondable nowa limitowana kolekcja :3 Kara rysuje coraz piękniej ^.^ Dwie najdariuszowsze sukienki zostały już wykupione (a jedną mam ja ^^), ale jeśli się pośpieszycie zdążycie na resztę :D Wszystko po 40 m$.

W Kardin także jest nowa kolekcja :) Tym razem są to ciuchy na chłodniejsze dni <; Co tu dużo opowiadać - 17 bardzo ładnych hendmejdów po 50 m$ :D

I do Banana is Best zawitała hendmejdowa kolekcja ^^ Wszyściutko po 40 m$ (: Szczególnie spodobała mi się biała koszulka i te dwie - niebieska i różowa bez rękawków :D

Butik Venus, od niedawna (czy raczej od dawna?) Cooming o ślicznym logu uraczył nas czterema słit ciuszkami :D Każdy z nich kosztuje 40 m$ ^^

I to by było na tyle... Ale trzeba się wziąć za stylomierz, bo się jeszcze zniechęcicie i przestaniecie zgłaszać (;
Ale jeszcze wcześniej chciałabym dać spoiler ^-^ Oto i mój najnowszy hendmejd:
Bluza z logiem Rolling Stones'ów :D Co uważacie? ^^ Jak dla mnie byłaby beznadziejna, gdyby nadruk nie odwracał uwagi od dziwnego ułożenia marszczeń >: Poza tym, jak mazałam ściemnianem to z rękawów zniknęły światła i jakoś mi się nie chciało ich poprawiać i tak zostało :<

Na maila nikt nie przysłał spoilerów i nie mam żadnych ciuchów do chwalenia... To ja zachęcam do ich przysyłania :D Maila znajdziecie w zakładce Kontakt ^^

Zrobię jeszcze stylomierza, bo i tak nie mam nic do roboty, a do nauki się zabierać nie zamierzam.

Pierwsza w kolejce jest Wiolet ^^
Może to dziwne, ale jak na to spojrzałam to od razu przypomniał mi się kawałek jakiejś piosenki z kościoła sprzed kilku lat "Twarz ma smutną, zatroskaną..." (o.O). Tutaj nie ma zatroskanej twarzy, lecz jest taka bezuczuciowa... Mi się to bardzo podoba, uwielbiam takie twarze :D Ta bluzka wsadzona w spodnie bardzo ładnie i elegancko tutaj wyszła :) Naszyjnik ślicznie zgrywa się z dekoltem bluzki... Buty - co o nich powiedzieć? Dziwnie tutaj wyglądają, ale nadal są okej. Brakuje mi tu dodatków (bransoletek, pierścionków). Bez nich jest trochę pusto... Włosy za to bardzo rozweselają stylizację i za to leci wielki plusik :> Opisałam to tak, jakby mi się nie podobało, ale mi się właśnie bardzo podoba, tylko mam doła i nie potrafię tego wyrazić :D Jednak buty powinny być troszkę inne, bo brązowego w tej stylizacji niewiele i nie mają do czego się dopasować, a i jakaś bransoletka powinna wypełnić pustkę na rękach. Stawiam zatem...
Żegnajcie, wracam do czytania polskiego tłumaczenia Luźnego Kanonu (znaczy czegoś jak Biblia, tylko że Latającego Potwora Spaghetti :D). Straasznie mnie to wciągnęło ^^

27 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam spoilera to pomyślałam - ''A cóż to Loen dla nas szykuje?''.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, ta bluza jest meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega !
    Spagh, rysuj, rysuj !

    OdpowiedzUsuń
  3. Taa. Bluza jest boska ! <3

    Ej. Kiedy mnie ocenisz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejka mnie ogranicza, przed Tobą jeszcze 5 osób...

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. A co do oceny , to zgadzam się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, mój butik :D
    Cudny spoiler, ta bluza jest super ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję, Dziekuję,
    że mój butik dodałaś, nie chciało mi się tyle razy Dziekuję pisać to naciskałam Ctril+V hahha
    Jak mi się bluza pokazała, to o kurczę zobaczę czy w Banana Republic już jest, kurna, ale się rozpisałam, że aż mi się pasek z boku pokazał xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluza. Naprawdę udała ci się;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ven - haha, też tak czasem robię :D A butik był godny, więc dodałam ^^
    Werka, Demeter i wszyscy - łii, dziękuję, że się Wam tak podoba ^^ Zaszczycona się czuję ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah, ma się tą smykałkę !!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak zgadzam się śliczna bluzka Q@@@!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, ona jest boska ta bluzka!!! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy trafi do butiku?!?!?!?!??!?!

    OdpowiedzUsuń
  15. FAjnie:))!!! Już się nie mogę doczekać... ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mwahaha, to ja się zabieram do roboty, skoro tyle osób się doczekać nie może :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)