05 października, 2011

Dziady, dziadu.. oo dziady!

Yhy, yhy. Miałam czytac "Dziady". Poczytałam ze 5 stron i doszłam do wniosku, że nic z tego nie rozumiem o.0 Ni zachciało mi się zrobić dzisiaj "Na kilka sposobów". Grr. Muszę się jeszcze matmy pouczyć. A tak wgl. to lubicie matematykę?

♠ Na kilka sposobów ♠
No cóż. Może jednak zrobię je tradycyjnym sposobem? 
Dziś głównym elementem będą okularki Fantie.
Stylizacja pierwsza: (dla niewiedzących, to pierwsza od lewej) Jak tak się przypatrzeć, to jest bardzo uniwersalna. Nie rezygnujmy z szortów, mimo że jest już jesień. Dodajmy jedynie pończoszki i już będzie nam cieplej. W bluzeczce z krótkim rękawkiem mogłoby być chłodno, dlatego dodałam sweter, by nasza modelka nie zmarzła. Gdy ściągniemy rajstopy i sweterek, nadaje się na cieplejsze dni.
sweter, buty, okulary, skarpetki - Banana Republic ♥ , rajstopy, torebka, bluzka, szorty, pierścionek - Parsley

Stylizacja druga: (środkowa) Nie wiedziałam, czy ją dodać, jednak gdy Angelene powiedziała, że się podoba, to się jednak ugięłam. Nie wiem, co tu dużo pisać. Zestaw jest z pewnością bardzo młodzieżowy. Nie ma tu już pończoch, więc dodałam w zamian skarpetki. Żeby nie było nudno, dorzuciłam też szary sweterek.
wszyskie ubrania znajdują się w Banana Republic ♥

Stylizacja trzecia: Tutaj już bardziej letnio. Okulary pasują tu co prawda bardziej, niż w poprzednich stylizacjach, ale..  co tam. Pitbull nosi okulary nawet w nocy :D Wróćmy do zestawu. Sama spódniczka wyglądałaby nieciekawie, więc postanowiłam dodać jeszcze kremowe wdzianko. Wer_ka uważała, że pantera tu nie pasuje, jednak ja sama nie widzę zastrzeżeń.
bransoletka, wdzianko, buty (były imitowane, jednak są dostępne też w wersji czarnej dla każdego) - Banana Republic ♥,  torebka - Evelyn, spódnica - Mistake

19 komentarzy:

  1. Hm , lubię matmę .
    A stylizacje cudnee ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te dwie pierwsze stylizacje :* A co do matmy, to mam 5 i 6 , ale czy lubię? No nie jestem pewna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Matma? Matma to zuo.
    Druga stylizacja jest śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio strasznie rzadko i krótko piszecie ;(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia soł słit ;oo

    OdpowiedzUsuń
  6. Olcik- trochę kwestia lenistwa i tego, że w pierwszej klasie mam w cholerę zadań, fakultetów i innych pierdół.

    OdpowiedzUsuń
  7. But - a ja mam w tygodniu praktycznie tylko 3 połówki dnia... Bo w 2 dni wracam po 18 i zostają jeszcze lekcje do zrobienia, a w weekend rodzice nie dają w spokoju nic napisać, bo tylko sprzątanie, sprzątanie, pomoc przy sałatce czy inne bezsensowne powody do wrzeszczenia na niczego nieświadome, biedne dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Em, no i zapomniałam dodać, że to właśnie dlatego nie piszę ostatnio notek ^^"

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie. Mnie też czeka czytanie "Dziadów" . Masakra. ?

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja loffciam tylko k. teatralne HAHAHAHA!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja czytałam, ale nie omawialiśmy tego kratka w kratkę więc było okej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsza jest chyba 3. ;))
    A Dziady to nie książka,to styl życia ! :p
    Cavaa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubie matmy... grr...

    Najlepsza stylizacja to ... chyba ta pierwsza lub trzecia. ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba pierwsza, raczej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje ;p w sumie jak zawsze ..

    OdpowiedzUsuń
  16. ej , PODAJCIE MI NICK DO BLOGOWEGO KONTA!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)