30 października, 2011

Poniedziałkowy post pisany w niedzielę.

Blicz fita w niedzielne po południe. Mianowicie przybywam do Was z nowym postem!
Wiem, że mój dzień jest w poniedziałek, ale nie wiem czy jutro będę miała dostęp do kompa. o.0 Taaak, idę sobie z Michaśką do Wikusi :D Bo co ja niby innego mogę robić?
Zgłosiłam się na stanowisko eksperta.. przeszłam do drugiego etapu, ale jak zobaczyłam pytania to gęba mi opadła :O Trudne były, nawet bardzo- przynajmniej jak dla mnie. Jednak trzymajcie kciuki, może mi się uda ;d

• Prosto z wybiegu! •
Honorata Wojtkowska
 Honorata, to jedna z uczestniczek programu "Top Model Zostań Modelką!"
Sukienkę kupiłam w butiku Lights, buty i torebkę w Paper Moon.
Zestaw jest bardzo prosty i to w nim właśnie 19-letnia Honorata wystąpiła na imprezie halloweenowej zorganizowanej przez magazyn Party
Co sądzicie o stylizacji Wojtkowsiej? Czy udało mi się odtworzyć jej stylizację?
--------
Kochani, tak poza tym to mam w planach mały konkurs, ale z cennymi nagordami :)
--------

• Stylomierz •
Baaaaaaaaardzo Was przepraszam, że musicie tyle czekac na oceny, ale obiecuję, że ja przynajmniej postaram się to wszystko nadrobić :) 
Dzisiaj ocenię Telii.
  Telii, Telii.. i co ja mam tu dużo pisać? Nie podoba mi się, zestaw nie jest ani troszkę ciekawy. Od czego tu zacząć? Em, może od twarzy. Jest ona.. nie najgorsza, aczkolwiek każdy chyba przyzna, że makijaż pasuje tu nijako. Zejdźmy niżej. Wokół paska jest białe tło, to samo z kapeluszem. Zamiast paska mogłaś dodać torebeczkę , a top zamienić na jakąś szykowniejszą bluzeczkę. Bransoletkę wywalić i wybrać inne buty.  No cóż, stylizacja nie zachwyca, ale nie jest również najgorsza. Dostajesz ode mnie dostateczny z malutkim minusikiem za ten makijaż. C:




15 komentarzy:

  1. Stylizacje udało Ci się odtworzyć bardzo dobrze :D A jeżeli chodzi o eksperta to życzę Ci powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nomm..Gabryla_ ma rację ! A co to za konek będzie ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. buu. Asia chce wiedzieć;( .

    Niee no, żartuję , tajemnica przecież buduje napięcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chcę wiedzieć!! (żart xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam te pytania. Niektóre były trudne, ale jakoś odpowiedziałam. :) Lava

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem tylko, że nagroda będzie super :3 wyczekujcie, pojawi się jeszcze w tym tygodniu.


    Bleach

    OdpowiedzUsuń
  7. co do Stylomierza się zgadzam :3

    Evesh

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia co do eksperta ^^ Ja się nie zgłaszałam, bo mnie nigdy nie chcą przyjąć, więc i teraz byłoby to samo...
    Stylizaja mhrr, bardzo podobna, choć sama w sobie jest trochę pusta... Jednak podobna jest niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja dosyć łatwa, lecz ma magiczną moc w sobie i przyciąga do siebie. Generalnie bardzo lubię takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, Spaghciu, jak bym miała wolną rękę.. ale miała być podobna, no więc jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocena wydaje mi się sprawiedliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Blee, ale ja nie narzekam, mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)