27 października, 2011

A czy mnie ktoś jeszcze lubi?

Co u mnie słychać? No tak, jak mnie tyle czasu nie było, to coś słychać z pewnością. W gimnazjum tak napier*alają fakultetami, że w szkole siedzę po osiem godzin. Moja koleżanka nie może po szkole nosić glanów, mimo, iż połowa gimnazjalnej społeczności se je nosi i nikt nie ma do nich o to pretensji. Pani z polaka jest chamska i nie umie nas nic nauczyć. Kazała nam uczyć się ślubowania klas pierwszych, zrobiła nam z tego kartkówkę, mimo, iż i tak powtarzaliśmy to po takim gościu. loool -.-  Wgl to na próbie do części oficjalnej chłopak chodził w te i we wte z miotłą, która symulowała sztandar. (ale glany miał) hahaha xd Jutro helołin, więc z koleżankami robimy się na demony. Prosiałam dzisiaj siostrę, żeby mi czarna kredkę kupiła ^.^
 Jutro więc z Mićką i Wiką sie pomalujemy (jest konkurs na najlepiej przebraną klasę :)) No i dostaliśmy mundurki. Tfu, są tak szpetne, że zasłaniają mi bluzkę z NIRVANA'y, a nie można ich ściągać! :< Eh, alem się rozpisałam. Może już skończę? I tak mało kto to przeczyta. A, no i dzisiaj wymieszałyśmy FRUGO zielone z czarnym. Wiecie jakie to doooobre? ;d

"Oj dana, dana, posłuchałem szatana.." :D 
http://youtu.be/mIU8l_qPzAQ mvahahahaha!

Spagh, słyszałaś?
http://youtu.be/mIU8l_qPzAQ

Dobra, już robię dla Was przegląd ;d


○Przegląd garderoby○
Już jutro halloween! Macie zamiar się przebrać?
A w co ubierze się Wasza modelka? Jeszcze nie wiecie?! Źle,  no ale jestem tu po to, aby wam pokazać co powinnyście mieć w swoich garderobach.!  
 (maski pochodzą z butiku YYevette botigue)

Maski! Przede wszystkim! Diabełki, aniołki, motylki! Na co dzień chyba nie odważyłabyś się wyjść w czymś takim. Halloween to wyjątek, więc wykorzystaj ten jedyny dzień i ubierz maskę!
 (stroje znajdują się w Yyvette botigue, poza koturnami, które są w Banana Republic ♥)
Przebrania! W ten dzień możesz być kim chcesz.. teraz mi się przypomniała reklama Barbie xd
"dzięki Barbie wiesz, możesz być kim tylko chcesz.." :D
W helołin wskazane są wszelkiego rodzaju śmieszne stroje. Mumie, kościotrupy? To nudne! Teraz możesz być krwawym kucharzem (?) , jakaś panna młodą, liściowym duchem (?), czym tam tylko chcesz!

Kooooooooooooooooooooobiec!


7 komentarzy:

  1. Słyszałam, słyszałam :D Fajne to ^^

    A u mnie w szkole już były ślubowania... I szły tylko dwie osoby z klasy, więc nie trzeba się było niczego uczyć :o

    Jutro halołin? A dzisiaj nie jest 27.? Nosz, kurde, aż tak mi się daty pokićkały? o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. a, no i koooooooBiec ;d
    tak Spagh, jutro halloween.

    OdpowiedzUsuń
  3. a kurde. Spagh, masz rację! dzisiaj 27 o.0 haha, ja myślałam że jutro helołin, bo u nas w szkole jest xdd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobiec xD Dobre ! A kiedy bd wyniki konkursu, wiecie może ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe tagi. xddd ;D
    Amy Winehouse przed śmiercią miała ponad 4 promile alkoholu ;OOOOOO
    Masakra !

    Uciekam obejrzeć. ;]

    Cava

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)