04 czerwca, 2011

Qizu rozwiązanie

Witam. Chcieliście abyśmy pisali rozwiązanie quizów to proszę :) Bez chwili zwłoki już piszę.

1. W jesiennej kampanii J.Crew wystąpiła polska modelka. Która?
Ania Jagodzińska

2. Ola Szwed na premierze sztuki Magiczny sklep z zabawkami pojawiła się w...
małej białej

3. Kolekcje Chanel pre-fall 2011 autorstwa Karla Lagerfelda promowała:
Freja Beha Erichsen

4. Na najnowszej okładce Vogue UK Vanessa Paradis pojawiła się w..
loczkach

5. Gisele Bundchen pojawiła się na okładce Vogue
China

6. Która z aktorek miała problem w znalezieniu chłopaka w czasach liceum?
Megan Fox

7. Ciężarna Ivanka Trump w Harper's Bazaar jako...
króliczek Playboya

8. Na lipcowej okładce Vogue Italia zobaczymy:
modelki plus-size  

9. Na okładce czerwcowego InStyle pojawiła się...
Taylor Swift

10. W jakiej popularnej sieciówce pojawią się T-shirty Cartoon Network?
House   
Jeśli widzicie jakieś błędy i wiecie jakie są odpowiedzi na pytania, których nie znam odpowiedzi to proszę piszcie ! :)

7 komentarzy:

  1. Kolekcje Chanel pre-fall 2011 autorstwa Karla Lagerfelda promowała: Freja Beha Erichsen

    Która z aktorek miała problem w znalezieniu chłopaka w czasach liceum? Megan Fox

    Sprawdziłam w necie:)Dostałam 1800

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. na blogu nie tolerujemy przekleństw i nagannego języka dlatego wcześniejszy komentarz został usunięty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźniłaś się. Zrobiłam je wcześniej, bo nie chciało mi się czekać xd. Niestety wygrałam tylko 900 m$. Następnym razem poczekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostała 1800 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś musiałas napisac źle bo dostałam 1800/3000 . . .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też 1800..:(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)