02 czerwca, 2011

Konkursik Nirvanowy :3, Lekcja Stylu i Ocena SuperWery

Heloł :3 Dzisiaj będzie lekcja stylu i ocena stylizacji, bo dawno nie pisałam ^^

Zacznę od tego, że wczoraj przeczytałam komentarz od pewnego anonima i od razu posmutniałam...:
"Czy wy nie sądzicie że ten blog powoli nas opuszcza kiedyś było tak że codziennie był nowy post a teraz raz na tydzień robicie się nudni a całą waszą pracę trzyma Bleach mogliście być najlepsi a teraz już mi się nie podobacie znalazłam inny blog lepszy od waszego!!!"

Przykro mi, że opuszcza nas czytelnik... :( Ale postaram się teraz pisać częściej, żeby blog był jak kiedyś ^^ Na pewno nie będzie, bo jestem beznadziejną redaktorką... liczą się chęci :)

Tak, więc - zapraszam do czytania notki ^^

Zanim przejdę do Lekcji Stylu opiszę jeszcze krótko coś, o czym baardzo chciałam napisać ^^
A chodzi mi o mini konkursik :)

Konkurs polega na wymyśleniu jak najoryginalniejszego i najfajniejszego przymiotnika określającego najnowszą Nirvanową kolekcję w OB ^^ Zgłaszacie się w komentarzu do tej notki podając:
- swój nick na FSie
- przymiotnik, który weźmie udział w konkursie
- link do stylizacji zawierającej Wasz ulubiony element grandżowej kolekcji z OB :3

Jeśli chodzi o stylizację - nie będzie ona miała większego wpływu, ale jeśli będzie fajna, może zwiększyć szansę na wygraną ;) Elementem z OB nie musi być sukienka czy spodnie za 50 glamsów, ale np. guma czy pierścionek za 500 m$ (żeby nie było, że dyskryminuję osoby, które nie mają glamsów ;D - a tak w ogóle to tutaj znajdziecie listę ciuchów za modolary ^^).

To chyba wszystko, jeśli chodzi o zasady konkursu :)
I miejsce otrzymuje:
- 20 FP
- 110 glamsów
- koszulkę z dowolnym nadrukiem wykonaną przeze mnie (może też być coś innego, ale to tylko pod warunkiem, że nie przeszkadzają Wam moje paskudne cienie na rysowanych ciuchach lub znajdę coś podobnego na Roiworldzie ^^)
- pozdrowienia na banerze mojego butiku (Waclawa's)! xD Może nie jest dość znany, ale na drugą stronę w Butikach wiele osób zagląda, więc pozdrowionka zobaczą c(: + pozdrowienia na moim FSowym blogu
Jeśli jest projektantką to dodatkowo:
- 5 glamsów :3
- 2000 m$
- ok. 50 punktów prestiżu ^^ (zakupię w jej butiku ok. 50 ciuchów, co doda tyle właśnie prestiżu xD)

II miejsce dostanie:
- 15 FP
- 110 glamsów
- również koszulkę z dowolnym nadrukiem :3 (w przypadku innej części garderoby to samo, co napisałam przy pierwszym miejscu - musisz lubić moje cienie wyglądające jak psia kupa lub liczyć na to, że znajdę to na Roiworldzie ^^)
- pozdrowienia w pozdrowieniach + pozdrowienia na moim FSowym blogu ;))
Jeśli jest projektantką to:
- dodatkowe 3 glamsy
- 1500 m$
- ok. 30 prestiżu :D

I czas na III miejsce:
- 10 FP
- koszulka z dowolnym nadrukiem... bla bla bla - to samo, co napisałam przy miejscu I i II
- pozdrowienia w pozdrowieniach (: + pozdrowienia na moim profilowym blogu
I, jeśli jest projektantką:
- 2 glamsy ^^
- 1000 m$
- jakieś 20 punktów prestiżowych ;D

Chyba to wszystkie informacje dotyczące konkursu :D
Dodam tylko, że określenie "budyniasta" jest zajęte ;P
I proszę bez przekleństw! ^^ No, wiecie... ma być tak oficjalnie ;)

Nagrody sponsoruję ja, czyli Spaghetti! ^.^

Teraz kolejna część zajeb budyniaście długiej notki, czyli...

Stylizacja będzie nieco grunge'owa :3 Jako element, do którego dopasowywałam wybrałam ten oto limitowany, cudny, hendmejdowy żakiecik prosto spod pędzla Fantie, który wpadł mi w oko już na wystawie ^^
Plusy:
+ nie przylega idealnie, co pozwala na włożenie każdej bluzki (niektóre żakiety lub marynarki przylegają do ciała modelki tak, że kiedy wkłada się coś pod spód - wystaje ona z boku i wygląda to nieestetycznie)
+ wycięta łapka
+ pocieniowany ładniej niż ciuchy na Roiworldzie xD
+ nadaje się zarówno do stylizacji rockowych czy grandżowych, jak i eleganckich ;3
+ można go zakładać do prawie wszystkiego - nadaje się do spódnic, krótkich spodenek, rurek, dzwonów, sukienek...
+ pasuje do prawie każdego koloru

Minusy:
- dość drogi (10 glamsów)
- trochę postarza modelkę

Stylizacja, którą stworzyłam jest zupełnie nie w moim stylu :O Oto i ona:
Wiem, że moja 15-letnia Wacusia wygląda jak nałogowa palaczka, ale musiałam gdzieś wepchnąć tego papierosa ;) Większość elementów pochodzi z OB ^.^

Śmierdzący pet - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Naszyjnik Nirvanowy - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Żakiecik - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Przedarta bluzka - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Spodenki - Waclawa's
Rajstopy - Oficjalny butik Fashionstyle.pl
Buty - Oficjalny butik Fashionstyle.pl

Zamiast krótkich spodenek można użyć jakichś ciemnych rurek ^^ Tylko wtedy trzeba włożyć trochę jaśniejsze buty, żeby było je widać ;D

Kolejną i ostatnią częścią tej notki jest ocena SuperWery :)

Pierwsze wrażenie: SuperWera... Nick kojarzy mi się z jakimś superbohaterem ;) Ale nie nick miałam oceniać ^^ Pierwsze, co rzuca się w oczy to... spódnica! Wydaje się troszkę za jasna. Ale nie przeszkadza to aż tak bardzo :) Przydałyby się jakieś jasne rajstopy albo chociaż zakolanówki (;
8/10 pkt.

Twarz: Lubię tą fryzurę ^^ Bardzo pasuje do stroju. Usta mogłyby być ciut jaśniejsze, ale te też są okej ;) Do oczu nic nie mam. Makijażu nie ma lub go nie widać, ale to dobrze - usta odwracają od tego uwagę :D Może to i lepiej, że nie są jaśniejsze...
9/10 pkt.


Ubiór: Wszystko jest w porządku - czarny żakiecik (czy marynarka? nie rozróżniam xD), czarna torebka, czarne buty i... granatowa spódnica! Gdyby była ciut ciemniejsza ^.^ Brakuje mi tu też, jak już wspominałam, jakichś fajnych zakolanówek (: Fajnie, że usunęłaś manicure ;) Nie ma wyciętej łapki, ale bez paznokci to w niczym nie przeszkadza.
8,5/10 pkt.


Dodatki: Naszyjnik pasuje idealnie, torebka i kolczyki również. Nie mam się do czego przyczepić...
10/10 pkt.

Razem: 35,5/40 To będzie 5 :D

I to nareszcie cała notka xD Czekam na zgłoszenia do konkursu (oby były chociaż 3 ^^). I oczywiście liczę na opinie odnośnie lekcji stylu i oceny :)

Papa :D

9 komentarzy:

  1. Ooo jaka długaśna notka ;3. Bardzo fajna lekcja stylu, podoba mi się ta stylizacja. Zgadzam się co do oceny, ale powinnaś wspomnieć o uciętych butach!

    Zgłaszam się do konkursu :).
    Nick: Fasolcia98
    Stylizacja: http://fashionstyle.pl/static/photos/11/06/02/395849.png
    Przymiotnik (xD): zajekokosowobanowe

    Haha xD ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nick: Lava. (z kropką na końcu - mój dopisek)
    Stylizacja: http://i51.tinypic.com/2vdfswl.png
    Przymiotnik: grandżorockowoczadowa xd

    OdpowiedzUsuń
  3. A ten ulubiony ciuch to... hmmm... chyba... może... dobra niech będą buty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nick: Bleach
    Stylizacja: http://i52.tinypic.com/33jts3o.png
    Ulubiony element: śmierdzący pet
    Przymiotnik: skowyrny :D

    I bardzo fajnoowa notka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do Twojej stylizacji w Lekcji Stylu, po długiej przerwie stwierdzam, że w końcu pojawia się w konkurencyjnych blogach ktoś, kto tego Stylu może uczyć ;). ~Gabby

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bananię! Pochwała od samej Wielkiej i Potężnej Gabby? Dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam, wielkiej i potężnej xd. Tylko troszkę *muahaha*. A na pochwałę w pełni zasłużyłaś.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)