28 czerwca, 2011

Kolejna lekcja stylu :)

Witajcie ^^ Nadszedł czas na lekcję stylu :) Ale zanim przejdę do treści właściwej przekażę Wam niusy dotyczące fryzur... Otóż na blogach profilowych dwóch świetnych projektantek pojawiły się fryzurki, które zamierzają wysłać do SU ^.^
Autorką tej ślicznej fryzurki jest Kropciana :D
Co o niej sądzicie? Według mnie jest godna wstąpienia do SU ;D
Kolejna fryzurka jest autorstwa prawdopodobnie najlepszej (lub jednej z najlepszych) rysowniczki na FSie - Gwendolin.
Gwen stwierdziła, że te włosy "do udanych nie należą". Jednak jeśli takie zadżemiste włosy nie są udane, to jak wyglądają udane? o.0 Ta fryzura na pewno się do SU dostanie - nie ma innej możliwości ;)

Teraz Lekcja Stylu ^^ Niezbyt mi wyszła stylizacja, ale chyba jest w miarę okej...
Tym razem zajmę się hendmejdową koszulką z Banana Republic ♥ ^^
Plusy:
+ idealnie dopasowana
+ równiutko wycięta łapka
+ nie jest słitaśnie różowa ani oczojebnie błękitna, a i tak jest bardzo dziewczęca ^.^
+ niezwykle tania (40 m$)
+ tak pięknie narysowana, że można ją pomylić z realną ;)
+ nadaje się do noszenia na co dzień oraz do eleganckich stylizacji ^^
+ można ją łączyć zarówno ze spodniami, tak jak i spódniczkami

Minusy:
- nie można jej łączyć z mocnymi kolorami
- naszyjniki kiepsko na niej wyglądają
- włosy modelki nie mogą być farbowane (chyba, że w kolorze podobnym do koloru nadruku) ;)
- w połączeniu z wzorzystymi ubraniami wygląda nieciekawie (chyba, że ciuch jest w panterkę :D)

I moja nieudana stylizacja:
Kokardka - Pearl
Bluzka - Banana Republic ♥ 
Bransoletka - Pearl
Spodenki - Evelyn
Rajstopy - BussyChocolate ♥
Sandałki - Mistake




To tyle. Wracam do obsesyjnego oglądania Bleach'a ;D Żegnajcie (;

11 komentarzy:

  1. Ale te fryzury są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja rzeczywiście niezbyt udana, ale cała notka świetna. Genialne fryzury. Tylko ciekawe jak będa wyglądać na modelce... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łii ;* Moja fryzurka ;p A na modelce też dobrze wygląda bo specjalnie malowałam ją na twarzy ;) Stylizacja mi się podoba, ale nie założyłam bym pod sandały rajstop xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Właściwie to rajstopy mogę usunąć ^^ Chciałam założyć takie jaśniejsze, ale były w kratkę i nie pasowały... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa na moim! Super stylizacja! Jeszcze raz, ale te rajstopy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez rajstop czuję, że Wacława jest naga... o.0

    OdpowiedzUsuń
  7. heeh :)
    Mi się podobają fryzury, ale z ubiorem można było by coś jeszcze wykombinować ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Można by było, ale są wakacje i mi się nie chce ;D A z resztą ostatnio nie mam wyczucia stylu ;) Znaczy nigdy go nie miałam, ale jest gorzej niż zwykle... o.0

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)