27 czerwca, 2011

FP

Witam, witam :) Za niedługo będzie miła niespodzianka.Zastanawiam się nad 2-ma tematami o jakich mogłabym napisać :)

Zaglądnijcie także na koniec tego posta a tam reklama konkursu naszego kochanego Tosta :)


Nie zapominajcie także o naszym wakacyjnym konkursie ! Na zgłoszenia zostało już tylko pare dni ! Baner w paksu bocznym.
Jak obiecywałam wczoraj za każdy dzień mojej zwłoki dostajecie po 5 FP.Był jeden dzień zwłoki więc wszyscy którzy napisali posta w przeszłym tygodniu dostali 5 FP dodatkowo :)

Może dzisiaj zacznę od naszego Facebookowego profilu:
Immortality 7 FP
Anne Nashi 13 FP

Komentarze z Bloga:
Mandarynka 9 FP
Nashi   25 FP+ 13 FP = 38 FP
Lava. 21 FP
Gabryla 19 FP
fasolcia98 21 FP
Kropciana 21 FP
Immortality 46 FP + 7 FP= 53 FP
BloOondiniaaa_ 8 FP
klaudiusia11 8 FP
CzarnaŻelka 8 FP
Gabby 8 FP
Myszka_Pyszka 8 FP
Maff 8 FP
kicai 8 FP
Tost 9 FP

 Drugi tydzień z rzędu Blogerrka tygodnia zostaje:

Immortality !

Bloggerka tygodnia dostaje:

- jeśli jest projektantka: zakupy u niej w sklepie za 10 000 m$, zdjęcie reklamowe w zakładce 
" Bloggerka"
- jeśli jest modelką: zdjęcie reklamowe jej modelki widniejące przez jeden tydzień na blogu. w zakładce "Bloggerka". 25 FP

Reklama ! 
Gorąco zapraszam na jedynego, tak wyjątkowego bloga o fs'ie. Ogromny konkurs, w którym można wygrać bardzo wartościowe nagrody !



WEJDZ NA BLOGA!

8 komentarzy:

  1. Oo mam 9 FP , dużo ;p
    Dzięki za reklamę ;33

    OdpowiedzUsuń
  2. Agh! mam aż 19 fp! Skromnie stwierdzam iż jestem faajowska.

    OdpowiedzUsuń
  3. DZieki:) Super:) Mam bloga, ale nie spełnia wymagań:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem z fasolcią na 3 miejscu nie dużo mi brakuje :D. Może kiedyś mi się uda xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Siemcia. Kiedyś byłam CzarnaŻelka ;), ale zmieniłam nazwę i jestem Coca-Cola :). Zmieńcie mi w FP. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)