12 lutego, 2011

Wywiad z Sagana1

Jak zaczeła się twoja przygoda z fs?
  Na fashion style trafiłam przypadkiem.Czytałam wtedy jakis artykuł i wyświetliła mi sie reklama właśnie z tą stroną...ucieszyłam się że są wogule takie gry i zarejestrowałam się.  Bardzo szybko rozkminiłam o co w niej chodzi i teraz nie mogę się od niej uwolnic, tak bardzo ją lubię. Polecam ją wszystkim lubiącym mode i nie tylko.

Z kąd pomysł na twój nick ?
 Mój nick wziął się od nazwiska! Poza tym znajomi mnie tak nazywają.


Czy masz jakiś  pomysł na nową opcję na fs?
 Opcji jako tako nie mam, ale admini mogli by ulepszyc jakos imprezy i pojedynki.


Czy bieżesz udział w konkursach ?
 Tak biore udział w tych organizowanych przez załogę fs jak i normalnych użytkowniczek.To dobry sposób na nudę lecz czasem można sie pogłubic.

Czy jest jakaś rzecz na fs, która Cię denerwuje?
 Denerwująca jest garderoba, a głównie to że nie mozna zjachac postacią w dół aby cos przymierzyc. Więcej jednak jest zalet na tej stronce niż wad.

Dzięki za rozmowe.
  Ja również dziękuje :D

niebieski- sabi07 
czarny- sagana1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)