23 lutego, 2011

Odkrywamy talenty . - uczestnik 1.


Juleczka28 - gra na pianinie. Dwunastoletnia Julka ma swój świat muzyki , kocha go a o to wywiad z naszą gwiazdą :

Czy mogłabyś się nam przedstawić ?

Tak , mam na imię Julka, 12 lat . Uczę się 4 lata w szkole muzycznej , gram na pianinie.

Jak się czujesz grając ?

Wspaniale, tak jakbym była Chopinem ; ] I nie wierzę że potrafię grać.

Masz może juz an swoim konice jakieś osiągnięcia ?

Tak w konkursie muzycznym zajęłam 3 miejsce.


Czy chciałabyś rozwijać ten talent i zapoczątkować karierę ?

Tak , chcę komponować utwory . Napisałam jeden , nie jest aż taki extra ale jest ; ) Moim marzeniem jest się rozwijać.

A kto by był takim twoim idolem ?

Oczywiście Fryderyk Chopin - najlepszy pisanista na świecie.

A czemu tak bardzo Cię on intryguje i interesuje ?

Ponieważ juz od małego tworzył muzykę i dążył do celu , nie poddawał się.

Wsapniale , dziękuję za wywiad i pozdrawiam ; ]

Ja też dziękuję.

kolor fioletowy - Caroline22347
kolor czarny - Juleczka1212

Proszę o komentarze i krytykę bądź komplementy w stosunku do naszej rozmowy .

2 komentarze:

  1. Dodałam się do obserwatorów! Jestem 70 obserwatorem, muahahha! Mam ikonkę z Hannah Montana na niebieskim tle xD. Wywiad mi się podoba, jest ciekawy, ale trochę za krótki :(. Chętnie dowiedziałabym się więcej o Julce i jej talencie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak tak bardzo fajne stawiasz pytania w wywiadzie!! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)