26 lutego, 2011

Wywiad z Cytrusowa_

Zapraszam do lektury ;D
Na początku tego wywiadu parę pytań o twoje życie w realu. Jak masz na prawdę na imię? Gdyż  twój nick nie kojarzy się raczej z żadnym imieniem.
  Mam na imię Kasia ; )

 Aha. Bardzo ładnie ;). Czy masz jakieś pasje w życiu ? Grasz na czymś czy może jesteś sportowcem lub siedzisz przy książkach?
  Bardzo lubię grać na gitarze - uczę się już drugi rok w szkole muzycznej. Nie uprawiam żadnych sportów, ale lubię siatkówkę. Kocham książki :)

Wspaniale. Uważasz się za mola książkowego ?
  Kiedyś może tak, ale teraz niestety nie mam za bardzo czasu. Chociaż jakiś miesiąc temu tak mnie wciągnęła "Jeżycjada", że potrafiłam nie spać do 3 w nocy ;)

 Wspominałaś także o grze na gitarze. Jest to tylko pasja czy może gdzieś występujesz przed szerszą widownią?
  Nie, tylko pasja. To, że to kocham nie znaczy, że jestem aż taka dobra xD. Chociaż moja nauczycielka powiedziała, że w przyszłym roku zabierze mnie na jakieś konkursy.

 Okej. Skończmy temat twojego reala i pasji. Porozmawiajmy teraz o twoim życiu wirtualnym.  Jak zaczęła się twoja przygoda o fs ?
  Prawdę mówiąc to nie pamiętam. Zarejestrowałam się tu już dawno temu, ale nic nie rozumiałam i w ogóle tu nie wchodziłam ; D. Później reklama na Facebook'u mi o tym przypomniała. Założyłam nowe konto i oto jestem ;)

Aha. Czyli to nie jest twoje pierwsze konto? :)
   Nie. Ale nie mam pojęcia jak nazywało się tamte :D

Okej. A jak dołączyłaś do Fg i czy podoba Ci się tam ?
  Do FG dołączyłam dokładnie 1 stycznia :>. Maff mi to zaproponowała. Bardzo się ucieszyłam i od razu zgodziłam. Czy mi się podoba? Oczywiście, ale są to jednak obowiązki.

Czy z kimś j się zaprzyjazniłaś?
  Z FG? Tak, z Spaghetti, Jurdytką09, withyouu, Maff. Ogólnie w FG panuje miła atmosfera i prawie wszyscy się tam lubią ; )

A czy ktoś Ci podpadł ?;]
 Tutaj raczej tego nie powiem ;>

Dlaczego? Zdadz nam chodz jedna literkę. :D Albo powiedz dlaczego.. ;P
  Nie, nie chcę nikogo oczerniać, bo w końcu jesteśmy zespołem :].

Okej. Skoro nic nie chcesz wyjawić to ostatnie pytanie. Czy chciałabyś kogoś pozdrowić lub powiedzieć naszym czytelniczkom?
 Hm, pozdrawiam wszystkich obserwatorów tego bloga i całe FG : )
  
A teraz dokończ zdanie:

 Moda to.. sposób na wyrażenie siebie.

Ulubiony projektant z fs.. Fantie, Spaghetti i withyouu.

Podziwiam..  ludzi, którzy nigdy się nie poddają.

Nie lubię.. fałszywych ludzi.

Marzę o.. dobrym gimnazjum : D

Nigdy nie zrezygnuje z.. gry na gitarze, kocham to.

Największa pokusa to..  słodycze :3

Motto życiowe:
 "Możesz żyć smutkiem albo przeżyć smutek"
 


  

2 komentarze:

  1. Ciekawe, ja też lubię grać na gitarze, ale na razie tylko w wakacje mam szansę u wujka, bo się w tym roku do szkoły muzycznej zgłosiłam, ale było tylko jedno miejsce i się nie dostałam, więc pomyślałam o prywatnych lekcjach, ale miałam już inne zajęcia i pomyślałam, że nie będę się wyrabiała, dlatego w następnym roku się zapisuję dopiero, a jak mnie nie przyjmą to prywatne, bo wtedy już nie będę chodziła na jedno z dodatkowych zajęć, bo bedę "za stara" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gitara jest fajna. Życzę ci powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)