05 lutego, 2011

Wywiad z Misia907

Sabi07; Jak zaczeła się twoja przygoda z Fs?
Misia907: Zobaczyłam będąc u przyjaciółki że wchodzi na stronę, poleciła mi ją, przyszłam do domu, zarejestrowałam się i jestem tu aż do dziś:)
S: Z kąd pomysł na twój orginalny nick ?
M: Moje przezwisko to Misia (od imienia Michalina) dopisałam 907, '97 to mój rocznik, zero wkradło się pomiędzy ;)
S: Czy jakaś rzecz na fs Cię denerwuje lub chciałabyś ją zmienić ?
M: Na dzień dzisiejszy podoba mi się, chociaż teraz trochę rzadziej wchodzę ale i tak jestem na bieżąco.
S: Czy spotkałaś się z jakimiś złymi opiniami na swój temat itp. ?
M: Czasem przychodzą mi wiadomości jakim to ja jestem złym człowiekiem, bo jestem moderatorką. Ale niestety / stety zwisa mi to dosc :)
S: Jak zostałaś opiekunem helpowiczów ?
M: Tuńcia napisała do mnie na gg czy mam czas i chęci aby tym opiekunem zostac, zgodziłam się i jestem z tego bardzo zadowolona;)
S: Dzięki za rozmowe i miłej pracy z moderatorami :)
M: Też dziękuje i pozdrawiam. :)
 P.S. Misia907 odeszła dzisiaj z FG ale na Fs obiecała bywać.

Z kim chcielibyście kolejny wywiad już za tydzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)