26 lutego, 2011

QUIZ! WPADAJCIE! :) Ciekawe nagrody! xd

Cześć! Jestem trampkowa (mój nick na FS) i Sabi zaprosiła mnie do współpracy :) Jestem tutaj narazie na okres próbny, ale mam nadzieję, że mnie również polubicie. Dzisiaj jak zauważyliście jest taki jakby "dzień mini konków" z okazji 70 obserwatorów, więc postanowiłam się wysilić i również dodać mały quiz pod nazwą "Kto pierwszy ten lepszy" (wiem, bardzo ambitna nazwa xd). Możecie zgarnąć za niego 10FP i reklamę w poście. Gotowi?... do startu... START!  I jednym słowem "kto pierwszy ten lepszy"! :) Powodzenia!

1.Ostatnio na rynku pojawiły się bransoletki Shains, czyim są odpowiednikiem?
a) bransoletek przyjaźnie
b) alternatywną wersją charmsów
c) gumowych, kolorowych bransoletek "JELLY"

2. W reklamie jakich kosmetyków wystąpiła Lady Gaga?
a) Max factor
b) MAC
c) Avon

3.Co Justin Bieber postanowił przekazać na aukcję charytatywną?
a) włosy
b) slipki
c) komplet zastawy stołowej swojej babci

4. Jaka marka postanowiła wykonać kolekcję takich oto ciuchów?
a) New Yorker
b) H&M
c) Cropp








5. W sesji do jakiego wydania magazynu Gala wystąpiła Selena Gomez?
a) Angielskiego
b) Francuskiego
c) Niemieckiego

6. Jakie zwierzę przygarnął Robert Patttinson?
a) pieska
b) kotka
c) chomika

7. Nowa komedia romantyczna z Jeniffer Aniston nosi tytuł:
a) Kochać ponad wszystko
b) Potrzebuję Cię
c) Żona na niby

8. Dlaczego Demi Lovato musiała udać się do kliniki?
a) przeżyła załamanie nerwowe
b) złamała rękę
c) musiała odzwyczaić się od nałogu

9. Kto został nową twarzą firmy Material Girl, której ubrania są projektowane przez Madonnę i jej córkę?
a) Taylor Momens
b) Ashley Greene
c) Kelly Osbourne

Uff... skończyłam :) Mam nadzieję, że to was nie przemęczy? Szczególnie, że nagrodą jest aż 10FP i reklama w poście!!! Jest o co walczyć! W komentarzach piszcie np. 1) (numer pytania)  a,b,c i( którąś odpowiedź).
Napiszcie również co myślicie o moim Quizie!


Pssstt... patrz tutaj! Podpowiedź! Informacji szukaj na stronie kotek.pl (któremu dziękuję za pomoc w Quizie)

2 komentarze:

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)