04 lutego, 2013

Valentine's day, oh!

Cześć. Z tej strony Charls. W poprzedni poniedziałek dodawałam notkę i myślę, że została ona dość przyjemnie powitana, za co dziękuję.
Natomiast dziś Telacz rzuciła mi temat Walentynek, dzięki! Kompletnie nie mam inspiracji.

Walentynki kojarzą mi się z wszechobecną słodyczą, pastelowymi kolorami i delikatnymi, dziewczęcymi stylizacjami, które urzekną każdego mężczyznę. Spróbuję się tego podjąc w notce o temacie:

Przepis na...

Walentynkową stylizację

kapelusz, rajtuzy, kołnierzyk, buty, bluzka - Ob
kopertówka - ▲Beetlebum

Dziewczęcości stylizacji dodaje przewiewna, jasna bluzka z kwiatowym motywem. Czarne dodatki są natomiast przeciwieństwem słodyczy. Rajtuzy z ćwiekami dodają kreacji pazura i dodatkowo wydłużają nogi postaci. Biały kołnierzyk pasuje do czarnej bluzki założonej pod spód i lekko ugrzecznia stylizację. Mamy tu dwa sprzeczne motywy, ale tak to w miłości jest. ;)

futro, sukienka, buty, korale -  Ob
rajtuzy - Parsley

Natomiast ta stylizacja bardziej pasuje na romantyczną kolację we dwoje. Futerko w połączeniu z makijażem daje efekt trochę grymaśnej dziewczyny z wyższych sfer. Sukienka jest elegancka, jednak dziewczęca. Czarne buty i rajtuzy wyszczuplają nogi. Jako że mamy dużo wzorów kwiatowych postanowiłam ograniczyć dodatki do minimum- dodałam więc tylko delikatne korale.

spódniczka - Force Fashion
buty, kartka walentynkowa, futro, gorset, bransoletka - Ob
zakolanówki -▲Beetlebum
ozdoba na włosach - My shop:)

Delikatne, różowe i białe kolory kojarzą mi się głównie z dniem św. Walentego, dlatego zastosowałam je w tej stylizacji. Delikatna spódniczka pasuje do jasnego gorsetu. Zakolanówki dodają stylizacji dodatkowej dziewczęcości i lekkości. Buty są w kolorze spódniczki. Futro na ramie zapełnia pustkę u góry. Różyczki we włosach zabraniają dodawania kolejnej róży, więc zamiast niej wybrałam kartkę walentynkową.

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że stylizacje, choćby w najmniejszym stopniu przypadły Wam do gustu. 
Charls

7 komentarzy:

  1. Świetne stylizacje!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecia najlepsza, chociaż szczerze mówiąc czegoś mi tam chyba brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka jak i stylizacje świetna ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwójka i jedyka najlepsze! ♥.♥ ~Molka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak jak sama napisałaś walentynki to sama słodycz, dlatego dwie pierwsze stylizacje nie przypadły mi do gusty głównie z makijażu ...
    Ale za to ostatnia jest jak najbardziej trafna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam, żeby nie były same słodkie stylizacje i dodałam pierwszą stylizację. (:

      Usuń
  6. Stylizacje śliczne, ale niestety walentynki to nie moje święto >.<

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)