09 lutego, 2013

Słowo o stylizacji Dreams

 Cześć!

 W tej notce zmieniam "repertuar" i zamiast Przepis na..., dodaję dziś notkę z serii Stylomierz. Chciałam sprawdzić się w czymś nowym i zmienić wywołaną przeze mnie falę takich samych notek.
Moją dzisiejszą ofiarą jest użytkowniczka Dreams.


 Gdy zobaczyłam tą stylizację pierwszy raz, stwierdziłam, że jest poprawna. Jednak po dłuższym przyjrzeniu się kreacji Dreams. doszukałam się paru detali, które ja bym zmieniła.
Zaczynając od góry - lubię tą fryzurę. To upięcie pasuje do wielu stylizacji, czy do tej - nie mogę stwierdzić. Osobiście dałabym inną, ale to jedynie moje zdanie. Kolor szminki zmieniłabym na jaśniejszy, który pasowałby do wzorzystej maxi. Okulary kolorystycznie pasują do marynarki.
Śmiem się domyślać, że bazą stylizacji była spódnica, o której wspomniałam wcześniej. Jest ona bardzo ładna, jednak trzeba uważać, kiedy tworzymy z nią stylizacje. Ma dużo wzorów, więc musimy być uważni, gdy dobieramy dodatki- nie powinniśmy łączyć kilku wzorów w jednej kreacji.
Szczerze mówiąc nie widzę zbyt wielkiego powiązania bluzki ze spódnicą - może jedynie kolorystyka jest dopasowana. Jednak ja, wybrałabym zwykłą koszulę. Marynarka pasuje do bluzki i do spódnicy również - to fakt.
Dodatki ograniczyłaś do minimum. Dodałaś jedynie kopertówkę, która moim zdaniem nie pasuje do reszty. Jeżeli dobrze widzę, ma jakiś deseń, który jednak nie pasuje do spódnicy. Zamieniłabym ją na zwykłą, czarną kopertówkę, ewentualnie białą, jeżeli marynarka miałby zostać. Jednak
Podsumowując: stylizacja nie należy do najlepszych, ale również nie do najgorszych. Jest normalna, w miarę poprawna. Oceniłabym ją na 4.

Zgadzacie się z moją opinią? Na odpowiedzi czekam w komentarzach!
 Charls

8 komentarzy:

  1. Dzięki za ocenę :)
    Dreams. (Patrycja Patka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się w ogóle nie podoba ta stylizacja, w ogóle weszłam sobie w stylomierz żeby sprawdzić, która jestem w kolejce i patrze, a ty tą stylizacje oceniłaś poza kolejką tak jakby, bo wcześniej była Flavio czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flavion będzie oceniona w najbliższym czasie przez kogoś innego. Po prostu jedna z redaktorek chciała ocenić jej stylizację, wcześniej niż Charls, ale jej notka jeszcze się nie pojawiła. :)

      Usuń
    2. Aha, to dobrze, że to wyjaśniłaś :) Przepraszam : p

      Usuń
    3. Nic się nie dzieje. Mamy dużo redaktorek dlatego pojawiają się te nieścisłości. :)

      Usuń
  3. Dobrze by było gdybyście dodawały notki w kolejności. Na ścisłość to nie jest problemem, a bynajmniej wszystko będzie poukładane :)
    Moim zdaniem stylizacja jest dobrze oceniona :)
    Incendio (aha, i proszę zmienić mój nick, nie jestem Atilla, tylko Incendio, zmieniłam niedawno ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'bynajmniej' to nie to samo co 'przynajmniej' :P
      no ale zgadzam się, ocena słuszna.

      Usuń
  4. co do oceny to jak dla mnie ten kolor ust pasuje tutaj idealnie:)
    ale to tylko takie tam moje przemyślenie;) - ogólnie jak dla mnie odpowiednia ocena:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)