21 lutego, 2013

Ocen ciąg dalszy - ocena Flavion

Cześć! Z tej strony już pełnoprawna redaktorka bloga fashionstyle-exclusive - Charls! Przychodzę do Was dzisiaj z oceną użytkowniczki Flavion.
Stylizacja Flavion utrzymana jest z ciepłych, delikatnych kolorach. Jednakże czy jest poprawna i rzeczywiście ta kreacja to sama słodycz? Czytajcie dalej!

Ocenę zacznę od głowy. Ładnie połączyłaś włosy z grzywką, mają ten kolor, który lubię, jednak do tej stylizacji bardziej pasowały by te w odcieniu brązu. Nie mam się czego czepiać, jeżeli chodzi o elementy twarzy. Jednakże stylizacja miała być słodka, więc po co dałaś tak mocny makijaż, który psuje cały efekt? Chyba że chciałaś zrobić coś innego, coś tworzy kontrast z tą całą słodyczą - jeżeli tak, to nie do końca uzyskałaś zamierzony efekt. Poza tym dopatrzyłam się tego, że makijaż w pełni nie nachodzi na oczy. Kolczyki, które chowają się za włosami pasują kolorystycznie do sukienki. Piegi są tu zbyteczne - jeżeli tak bardzo chciałaś ich użyć, to w małej ilości, tak by były jedynie lekko widoczne.
Dziewczęca sukienka w cukierkowym kolorze, o której napomknęłam już wcześniej podejrzewam, że była bazą całej stylizacji. Cała kreacja (nie licząc makijażu) utrzymana jest w tej samej ciepłej gamie kolorystycznej, przez co wydaje się nieciekawa. Wybór butów jest dla mnie zupełne nie zrozumiały, są one zbyt ciężkie w porównaniu do kopertówki z metalicznym połyskiem i delikatnej sukienki. Po odpowiednim powiększeniu Twojej stylizacji zauważyłam białe zakolanówki, które moim zdaniem są zbyteczne. Łańcuszek tworzy tu nadmiar dodatków - bransoletka z pierścionkiem to doskonały (i wystarczający!) duet z kokardką na sukience.
Podsumowując: stylizacja nie jest ciekawa, każdy element z osobna jest ładny i starannie wykonany, jednak razem nie tworzą idealnego zestawu. Moim zdaniem zasłużyłaś na nie inną ocenę jak 2+, ewentualnie 3-, nie mogę się zdecydować.

Postaram się jak najszybciej o nową notkę z działu "Przepis na...", tylko powiedzcie, na co przepis byście chciały? Jestem otwarta na wszystkie propozycje!

Zgadzacie się z moją opinią i oceną? Na odpowiedzi czekam w komentarzach! :)

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z oceną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym jej dała 4- , jak dla mnie nie potrzebny jest pierścionek ,a nie łańcuszek...
    Jeżeli miałabym się odnosić osobno do makijażu z tymi ubraniami ma słabiutką dwójeczkę.
    Ale stylizacja ,aż taka zła nie jest

    ~Kopitoi

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni zgadzam się z oceną ;). Co do ,,Przepisu na...'' to ja chętnie zobaczyłabym w notce o tej tematyce styl militarny. Mam nadzieję, że pomogłam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. powinna dostac 5- lub 4+

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie trochę za surowo oceniłaś stylizację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. wg mnie buty ładnie przełamują tę całą lekkość i w pełni oddają charakter stylizacji. ale to twoja ocena, a więc ważne, żebyś znosiła krytykę ;D

      Usuń
  6. łe, nie zgadzam się z oceną. może cała stylizacja trochę za bardzo się zlewa kolorystycznie no i niepotrzebne są tam te piegi to w ostateczności była dość przemyślana.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)