27 stycznia, 2013

Moda wzywa do wojska - subtelnie, czy jak na bitwe?

Styl militarny powraca każdej jesieni, ale motyw moro to zupełna nowość. Jeszcze niedawno żadna z nas nie zdecydowałaby się na ten wzór - prawda? -  a w tym sezonie znajdziecie go dosłownie we wszystkich sieciówkach. Pojawiły się także odcienie khaki, dwurzędowe płaszcze i marynarki, parki, oficerki czy bluzki z pagonami, koszule z emblematami i masywna, srebrna biżuteria.  Stanowią  one podstawę w tym sezonie. Ćwieki również królują w naszych garderobach!  W butikach FSowych projektantek również one  goszczą.  Wojskowy szyk cieszy się coraz większą popularnością. Na Fashionstyle.pl małymi krokami zbliżamy się do kolekcji o tej tematyce. Śledźcie uważnie, czy nasze projektantki nie sprawiły nam miłej niespodzianki!




Militarna kurtka to absolutny must have tego sezonu! Ty jak i Twoja wirtualna postać powinniście się w nie wyposażyć. Ciężkie buty, luźne kurtki i płaszcze, motyw moro – wielbicielki tego stylu mają w czym wybierać.




Możemy wzorować się na celebrytach, którzy z checią pokazują się w takim ubiorze. Gwiazdy takie jak Miley Cyrus, Jessica Alba, Kristen Stewart,  Lindsay Lohan, czy sama Rihanna, stają się inspirację do tworzenia przez nas niesamowitych stylizacji.  

Główne cechy militarnego stylu? Ciekawe połączenie kobiecych zestawów z elementami zaczerpniętymi z poligonu.
W dzisiejszej notce przedstawię kilka zestawów, które - mam nadzieję – pomogą Wam eksperymentować z różnorodnością dzisiejszego trendu.



Ciężkie buty, które przedstawiłam w każdej stylizacji mają istotną i niewątpliwą zaletę. Otóż niestraszny jest im mróz i śnieg za oknem, gdyż zapewniają naszym stopom ciepło, jak i wygodę użytkowania przez calutką zimę, bądź podczas mroźniejszych dni złotej jesieni!
Modowi projektanci w swoich militarnych kolekcjach czerpią przede wszystkim z szerokiej gamy ciemnych zieleni, ziemistych odcieni brązu czy neutralnej czerni.

W związku z tym, że coraz modniejsze stają się militarne zestawy – Fsowe projektantki chcą byśmy były na czasie i tworzą niesamowite kolekcje do swoich butików. Już niedługo znajdziecie takową w butiku Lakris!




"Wojskowe akcenty w stylizacji są wyrazem indywidualizmu, siły, odwagi i pewności siebie". To jeszcze jeden powód, dla którego warto zainteresować się tym, szalenie modnym trendem. Osobiście ubóstwiam tego typu zestawy. Parki, wojskowe akcenty, ciężkie obuwie to to, czego nie brakuje w mojej szafie. A jak jest u Was? Co myślicie o militarnych zestawach? Swoje opinie przedstawcie w komentarzach! :)

12 komentarzy:

  1. Drugi obrazek pierwsze zdjęcie - myślałam że to mama Madzi XDDD

    Login.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w realnym życiu kompletnie nie podobają mi się ciężkie buty , kurtki moro... ogólnie wszystko co według mnie męskie jest dla kobiet.
    Fakt , czasami w bluzach wyglądają fajnie ,ale takie kurtki są za duże i mimo ,że to celebrytki to obrazek nr.2 (szczególnie pierwsze i drugie zdjęcie) przedstawia troszkę dla mnie bezdomnych.
    Na fs jestem troszkę bardziej przekonana do takich rzeczy , głównie do butów bo według mnie są normalne.
    No cóż... ale to ja nie idę z modą i czasem.
    Może jak podrosnę trochę to będę patrzeć inaczej na to wszystko.

    Ale.. noteczka jest bardzo fajna miło się czyta, nie jest ten temat na jakieś drobinki rozpisywany, więc cieszy mnie to.

    Kopitoi

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka:)
    szczerze nie bardzo lubiłam typ ' z poligonu', ale powoli się do niego przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Temat notki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notka jest fajna, bardzo miło się czyta, stylizacje realne jak i wirtualne podobają mi się :3 Hmm.. co tu jeszcze napisać, no czekam na kolejne notki w Twoim wykonaniu jak i reszty redaktorek.

    Pettero.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpis mi się dobrze czytało, do stylizacji trochę przekonania nie ma, ale z Twoimi zawsze tak mam: albo uwielbiam na maksa, albo mi się po prostu nie podobają. Ogólnie to fajnie, że piszesz na tym blogu - nie mogę się doczekać kolejnych wpisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, ten trend to chyba stworzyli z myślą o mnie ;) Martensy, khaki koszula - Tak, tego w szafie mam trochę. I do tego jeszcze wchodzi w rachubę szafa mamy, pełna moro, zieleni i takich tam :D A na FS właśnie będzie z tym gorzej - moja modelka jakoś zawsze wygląda bardziej dziewczęco ode mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto było czekać na nową notkę, oj warto. Jak widać wszystkie wasze redaktorki piszą cudnie ;3 Dobra przestaje słodzić i mam pytanie; skąd są te spodenki z środkowej stylizaji i te żółtawe buty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w Oficjalnym butiku - A Queen of Disguise, spodenki z ćwiekami są też z Oficjalnego butiku z kolekcji Vibes :)

      Usuń
  9. Dziękuję bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)