16 sierpnia, 2011

Admin fs'a w tv !

Hej.
Tylko u nas !

Dziś przed moją wizytą u dentysty natknęłam się na coś co mnie zaintrygowało. Otóż, w "Pytanie na śniadanie" w telewizyjnej 2, pojawiła się administratorka FS'a olciaaa0. W wywiadzie chodziło o jej nowy pomysł, który realizuję, ale pare razy wspomniała o naszej grze :)Ogólnie cała jej wypowiedz mi się podobała. Była bardzo przekonująca i na pewno odniesie więcej sukcesów :)

Tak wyglądała na żywo:
A to są jej zdjęcia z internetu:

Troche inaczej wygląda :) Widziałyście ją ?

Zapowiedz:
Aleksandra Sitarska swoją przygodę ze startupumi rozpoczęła od zajścia w ciążę gdy miała 14 lat. Ciąża była wirtualna, ale jej kariera programistki i specjalistki ds. startupów rozpoczęła się naprawdę. Czy tworzenia startupów można się nauczyć? Do rozmowy zaprosiliśmy także Kamilę Sidor, organizatorkę GammaRebels.

Jeśli nie to macie tutaj link:
http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-sniadaniowe/pytanie-na-sniadanie/wideo/ksiezniczka-startupow/5104803

22 komentarze:

  1. Dopiero teraz uświadomiłam sobie, jak bardzo marnuję sobie życie :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Była również w gazecie wyborczej,lecz wspominała o animili...O fs'ie była mowa,lecz tylko ,że 10 tyśków dochodów miesięcznie.Niedługo będzie miała ostry biznesik,bardzo ostry : ) I po co marnować kasę,i dawać jej dochody ? I tak jest zarobiona : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjęciach jest również tona make up'u : ) (chodzi mi o to drugie,nie na żywo)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde! musze sie "nauczyć robienia stron". luż pisze do kuzyna *.* a za te 10 tyś.. ile to ja bym już glanów miała? :O

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-sniadaniowe/pytanie-na-sniadanie/wideo/ksiezniczka-startupow/5104803 tu jest wywiad

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, interesujące.. Zaraz obejrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto wie, czy jednak nie admin :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę tu grubo wyszła... ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom,grubo...Bardzo nawet... Chciałam to skomentować xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. może trochę, ale podoba mi sie jej zielona marynarka *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nom,wystrzałowa jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Łaa nie powiedziałabym..
    Czy mówiła coś o Toście ? XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, no nawet ciekawa... Jakąś ma minę też taką... :>>:3


    Venus.

    OdpowiedzUsuń
  14. ;O Bravo dla was,gdy wpisuję f w przeglądarce (tam gdzie link http),nie wyświetla mi się forum gliterowe,tylko ten blog ;o Szoczek na całego xDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Było coś o mnie , czy nie ? kurde no . ! : D

    OdpowiedzUsuń
  16. Blee,Tost-napewno nie xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak To nie ?
    Foch !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)