12 lipca, 2011

Ocena Klaudiusi11 + kolejna nieudana lekcja stylu

Witajcie ^^ Niby mam te trampole, ale nie jestem w pełni szczęśliwa :< Dziś dowiedziałam się, że jestem Alice, mam męża Rumuna, który jest dealerem ruskich oranżadek w proszku, mam dwójkę dzieci i ukrywam się pod ksywką Wampuś... Ale lepiej przejdę do notki, bo jak zaraz zacznę gadać o moim nieudanym nocnym spacerze, to stwierdzicie, iż jestem nienormalna. Zacznę od oceny Klaudiusi11 ^.^

A tak w ogóle to myślałam nad założeniem oddzielnego bloga o mnie itp. Co uważacie? I tak tego nikt nie będzie czytał, ale może humor mi się poprawi jak tak popiszę :D

Dobra, ocena.
Pierwsze wrażenie: Ładnie, ładnie ^^ Pierwsze, o czym pomyślałam to, że wyglądasz jak Chińczyk o.0 To wrażenie po chwili minęło, nadal nie wiem czemu akurat Chińczyk... Em, a tak ogólnie to jest spoko ^.^ 10/10 p.
Twarz: Ta twarz... Co można o niej powiedzieć? Podoba mi się ;) Ale brakuje takiego czegoś... Niektóre FSowe modelki wyglądają na zaskoczone, zaspane, wypoczęte, wesołe... A ta tak jakby nie wyraża emocji. Ale mimo tego jest super :D 9,5/10 p.
Ubiór: Fajnie, nie mam zastrzeżeń :) Jedyne, co mi przeszkadza to opaska nachodząca trochę na twarz i nie wycięta łapka, ale to zwykłe pierdoły. Kolczyki nawet pasują do sukienki, buty do reszty stroju... Nie ma się czego czepnąć, oprócz tych pierdół oczywiście (; 9/10p.
Razem: 28,5/30 :)
Niech będzie pięć plus ;D I to wcale nie po znajomości! Wiem... Niby strój się niczym nie wyróżnia ani nic, ale z punktów wychodzi taka ocena. Punkty sprawdziłam dokładnie, punkty się nie mylą! (Co ja w ogóle gadam... :/)

Oki, teraz obiecana lekcja stylu. W ogóle to nie mam ostatnio wcale udanych stylizacji :< Nawet te słitaśne mi nie wychodzą ):

Ajf czołsen... Sory. Odwala mi i zaczynam gadać po angielsku... o.0 Chciałam powiedzieć: wybrałam tą oto przewspaniale narysowaną bluzeczkę z Banana Republic ♥. Jest tak wspaniała, że aż szkoda było mi ją kiepścić moją jakże bezgustną stylizacją. Jest przewspaniała i nawet ten emo Ulquś z Bleach'a nie jest godzien jej założyć.
Plusy:
+ no, jest z Banana Republic, to klasa sama w sobie :3
+ hendmejdowa, mrymraśnie narysowana
+ kosztuje tylko 40 m$ o.0
+ wycięta łapka
+ idealna do stylizacji rockowych, grunge'owych itp.
+ ładnie współgra z rurkami :)
+ zachęcająca miniaturka

Minusy:
- nie nada się do eleganckich spódnic i torebeczek
- dziwnie wygląda, gdy pod spód włoży się bluzkę z nadrukiem
- jest tak fajna, że zapewne dużo osób ją kupi, a z tym wiąże się brak uczucia oryginalności... ;)

Moja nieciekawa, aczkolwiek też nie najgorsza (zawsze mogłam tam wwalić jakiś czerwony pasek albo różowe baletki... Wtedy byłaby jeszcze większa poracha) stylizacja:
Przedłużenia włosów - OB
Podkoszulek - Marvel
Tatuaż - OB
Spodnie - OB
Buty - OB

17 komentarzy:

  1. "+ no, jest z Banana Republic, to klasa sama w sobie :3" - hahahaha dzięki XD'
    też ją lubię : d a rysowałam ją w taki dzień, kiedy nic mi nie wychodziło : c

    OdpowiedzUsuń
  2. "+ no, jest z Banana Republic, to klasa sama w sobie :3" Prawda. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER STYLIZACJA!:** Kurczę, a ja myślałam że tej Bluzki na wierzchu, nie da się do niczego dopasować, nic mi nie wychodziło BIG +...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się ubierasz w same handmejdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blee, Imm - dzięki :3
    Krop - tak jakoś wyszło... hendmejdy wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też, teraz rzadko zakłam z ubieranek... Handmejdsy GÓRĄ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytanie konkursowe: Jaki kolor przeważa w stylizacji Bleach na Miss FSa '08?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra ja już wysłałam Bleach Odp..

    PS: Czy tego nie wysłać do Cb>>:***

    OdpowiedzUsuń
  9. Spagh.. fajne pytanko ^^ Immo, i masz punkty dwa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blee, a właśnie - napisałam do Ciebie na gg. Bo Sagg wysłała wcześniej odpowiedź na blogowego maila... To też się liczy?

    OdpowiedzUsuń
  11. ja pisałam wyraźnie, żeby odpowiedzi wysyłać na mojego maila. Też napisałaś że raczej wysłać na mojego, podkreślałam słowo mojego. Skoro nie wysłała na MOJEGO MAILA, to nie mogę tego uznać. Przykro mi, ale ja wszystko jasno wytłumaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mogę napisać odpowiedź na pytanie??^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Aha, czyli się nie zalicza.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)