25 lipca, 2011

Kurdeee!

Siedziałam dzisiaj zapierdziałe 2 godziny pisząc notkę z wynikami konkursu, cyklem "Na kilka sposobów" i oceną Melissima'y, ale WSZYSTKO mi się skasowało i nie chce mi się pisać wszystkiego od nowa! Fakenszit! Wygrywa Angelene, razem miała 56pkt. na 60. Proszę, aby po nagrody zgłosiła się do jutro, godz. 17:00, bo inaczej wszystko przepadnie.
Najwięcej punktów w tym etapie miała _Katherine_, bo aż całe 30. 

Tak, napiszę jeszcze to, bo w środę już mojej notki nie będzie. Jadę na kolonie! Woo <3
Dzisiaj bluzka od Mr.Westwick (dobrze napisałam? :) 
Uniwersalny, letni komplecik. Większość ubrań jest rysowana.
Spodnie- Oficjalny Butik FS'a
Buty- Banana Republic
Torebka- Colluci
Pierścionki szare- Oficjalny Butik FS'a
Pierścionek czerwony- Oficjalny Butik FS'a
Wisiorek zegarek-  Oficjalny Butik FS'a
 Zestaw na nieco chłodniejsze dni, a takich przecież nam nie brakuje.
Żakiet- Banana Republic
Spodnie- Banana Republic
Buty- Banana Republic
Torba- Banana Republic
Wisiorek- Colluci
Zegarek-  Pearl
 Lato, lato, lato czeka. Szkoda, że nie chce przyjść. Więc lato, na co czekasz? 
Kamizelka- GosiaStyle...
Spodnie- Glamour Kills
Buty- Oficjalny Butik FS'a
Wisiorek-  Oficjalny Butik FS'a

 Melissima
 Pierwsze wrażenie: Nie jest źle, ale masz dużego minusa za "przebijające paznokcie". 7/10 pkt.
Twarz: Nie specjalnie mi się podoba. Mogłabyś zmienić usta i fryzurę. Do tej stylizacji średnio mi pasuje. 7/10 pkt.
Strój: Ładna sukienka, ale naszyjnik mogłaś sobie odpuścić. Buty są za ciężkie, do tego stroju. Szkoda że nie dodałaś niebieskiej torebki. 7/10 pkt. 
RAZEM: 21/30 pkt.
dobry.
Rada: zmień usta, gdy w ubraniach nie ma wyciętej rączki, pamiętaj, że zawsze możesz ją kupić w GosiaStyle... lub Sparkler'rze :)

Nie chciało mi się lać wody. Jest krótko i na temat. 

Skończyłaaaam! Juhuu!
dzisiaj mam bardzo dużo pracy, więc cieszę się, że już skończyłam. Do zobaczenia za dwa tygodnie! 

6 komentarzy:

  1. Melissimie dałabym max 3+. Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ^^ A stylizacje jak zwykle budyniaste ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. A, stylizacje mi się podobają, ale wkurza mnie ten nos :E

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki dla angelene ^_^ I stylizacje też są super:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocena taka sobie, bo mi się okropnie twarz nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)