12 listopada, 2012

Jestem, jestem. :)

Cześć. :3
Wiem, że nie pisałam przez jakiś czas, ale niestety szkoła mnie trzymała przy książkach. Później koleżanka do mnie przyjechała na kilka dni i nie miałam czasu.. :c

Halloween za nami.. zbliżają się Andrzejki, już nie długo Gwiazdka! :3 
Jakoś tak szybko mi ostatnio czas leci, wakacje były już tak dawno, a jednak ciągle nimi żyję. Najgorsze, że do następnych zostało jeszcze 7 miesięcy, a nawet trochę więcej. Dlatego nie wiem czemu, ale moja szkoła już przygotowuje się do wystawiania ocen.. z zachowania już nawet siebie ocenialiśmy itp. Ale mniejsza z tym.

Znowu się zastanawiałam jaką napisać i notkę i uznałam, że ponownie napiszę Przepis na.. ponieważ to mi chyba najlepiej wychodzi. Następnie zastanawiałam się jaki zrobić temat stylizacji. Wpadłam na pomysł, aby zrobić stylizacje wyjściowe, wieczorowe, ale trochę bardziej.. "na luzie". Nie chciałam, żeby to była tylko sukienka do ziemi i kopertówka w ręce, jak na jakimś czerwonym dywanie, ponieważ na takich stylizacjach nic się nie dzieje. :)

Robiłam je niestety troszeczkę na szybko ale chciałam jeszcze dzisiaj napisać notkę. :3

 W tej stylizacji poeksperymentowałam z włosami, dlatego pewnie jako pierwsze rzucają się w oczy. Bardzo zależało mi na tym aby ta stylizacja była skromna.. i chyba udało mi się. :)

Ta jest jeszcze bardziej "na luzie" lecz uważam, że nadal jest wyjściowa i na tą okazję. Zrobiłam lekki makijaż, nie wiele dodatków.. no i ta też jest taka skromna. :)

W tej stylizacji użyłam już trochę zapomnianej przez graczy fs sukienki, która kiedys była dosyć "sławna". Lubię ją za tą delikatność. Chciałam dodać jakiś żakiet czy coś ale nic nie pasowało. :c


Mam nadzieję, że notka się spodobała. Tym razem nie obiecuję kiedy będzie kolejna. :)
To chyba tyle na dzisiaj. Życzcie mi szczęścia na sprawdzianie z fizyki, ponieważ nic nie umiem.xd

Pozdrawiam, Karciaczek. :3

4 komentarze:

  1. Świetny temat wybrałaś. Niebanalny, aż chciało się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa notka :) Mam nadzieję, że dobrze poszedł ci sprawdzian z fizyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Totally agree with your suggestion.. Very nice post and good information here.. Thanks for posting that
    Full Story..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)