27 kwietnia, 2013

All you gotta do is swag, swag

Cześć! Powinnam tutaj wpisać masę przeprosin, ale to chyba nie ma sensu. Jednak bardzo mi przykro, że tak się stało i postaram się, ale tak naprawdę dodawać notki w miarę regularnie. Majówka się zbliża, to tyym bardziej. Od jedenastej czołgałam się dziś po mieście, aż do teraz w sumie, jestem strasznie wykończona poszukiwaniem pracy do roznoszenia ulotek. Bez skutku znowu. Przecież muszę zbieraać na następny koncert Justina, boże, to jest trudniejsze niż myślałam :D może w wakacje lepiej pójdzie bo więcej opcji.

Tak więc dzisiaj napiszę notkę z mojego cyklu 'Przepis na...' mam nadzieję, że w tej kwestii Was nie zawiodę :)

Przepis na... wiosenną stylizację.
Wiosna zastępuje już zimę, czas więc odświeżyć garderobę i zmienić kolorystykę naszych stylizacji. Dzisiaj mam dla was propozycję dosyć barwną. Jaśniutka bluzka z kremowymi (?) spodenkami idealnie ze sobą współgrają, do tego wzorzysta, kwiecista kamizelka, to był strzał w dziesiątkę :) Dorzuciłam również dwa wianki.. ciekawe jakby to wyglądało w realu, hehs. Moim zdaniem fajnie również wygląda torebka, która kolorystycznie podpasowuje się pod włosy. Ta kreacja jest bardzo obwieszona dodatkami, ale sądzę, że jest ok. Zestaw wykorzystałabym na spotkanie z przyjaciółkami lub wspólne zakupy;). Ot co.

Przepis na... stylizację na imprezę.
 


Tę stylizację wykonałam już jakiś czas temu, ale stwierdziłam, że dodam ją na bloga. Jest to modelka z ciemną karnacją, w salonie urody dość długo decydowałam się co do włosów, aż w końcu wybrałam rudy odcień, połączyłam je też z jakimiś doczepkami i włosy są piękne wg mnie *_* Tutaj postawiłam na dość prostą, jak na mnie, stylizację. Spódniczkę galaxy połączyłam z ciemną bluzką i dodałam biały kołnierzyk. Dodatków również jest sporo, lubię to.

Krótsza notka jednak mam nadzieję, że na razie wystarczy. Spodziewajcie się mojej notki w następnym tygodniu, sajoo. ~

EDIT: Przepraszam za takie brzydkie rozmieszczenie przy pierwszym przepisie, jednak coś się stało i nie mogę tego poprawić T_T

4 komentarze:

  1. A skąd jest kamizelka z pierwszego zestawu? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna stylizacja;*

    kasiczek111

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chce być wredna ale mi osobiście nie podobają się te dwie stylizację. Możliwe że to moje widzi-misie, ale niczym specjalnym się tutaj nie wykazałaś. Tak jakyś musiała zrobić tą stylizację na szybko. Pierwsza jest ogólnie ładna, ale po co 2 pary kwiatów?. Albo jak już dodałam kołnieżyk do tej koszulki ( co moim zdaniem wgl. nie pasuje) to po co naszyjnik?. Moim zdaniem koszulka sama w sobie jest przepiękna i ozdobna. Jeszcze te kolczyki... mogłyby być inne ale w miarę są okey. Makijaż też jakoś nie jest czym 'WOW'. No i te kolczyki pod ustami. To już totalnie zniszczyło stylizcję. Nie chce Cię jeszcze bardziej zdołować więc nie skomentuje 2 stylizacji bo to moim zdaniem po prostu porażka . Ale to tylko moje zdanie.
    fs; nora1999

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)