27 października, 2012

Nabór i upiorne wieści !

Cześć, aż nam się zimniutko zrobiło. Nie ma co tylko siedzieć w cieplutkim domu, a nie na tym mrozie czy tam u niektórych już śniegu ;)

 Przepraszam Was bardzo za tą przerwę w pisaniu notek, ale wracamy. Co do dziewczyn to nie wiem co z nimi nic nie piszą, więc albo mają mało czasu lub mnie olewają ;P

 
 To tak ogłaszam nabór na redaktorkę, a może i więcej ! Zobaczymy ile Was się zgłosi i jaki będzie Wasz poziom.
 To jak zwykle stały punkt tak owego postu, czyli wymagania, które musicie spełniać, by do nas się zgłosić:
  • Mieć konto na fashionstyle.pl które ma więcej niż 30 dni.
  • Znać podstawowe funkcje blogerra oraz mieć konto na poczcie gmail.
  • Nie popełniać błędów ortograficznych.
Gdy już je spełniacie, możecie śmiało czytać dalej. :P
  Zadaniem jest napisanie halloweenowego posta. Musi on być oczywiście związany z fashionstyle.pl  Może być to np. post o stylizacji na to święto lub coś bardziej twórczego. Liczę na Waszą kreatywność.
 Pracę wysyłacie na naszą pocztę fashionstyle-exclusive@o2.pl 
do  10 listopada !


_____________________________________________________________

A jak już jesteśmy przy halloween to szykuję dla Was parę niespodzianek ! 
 Co to będzie przekonacie się tego dnia, więc zapraszam  na Upiorne Exclusive ! 
 

14 komentarzy:

  1. ` Przez tą czcionkę nie widać połowy tekstu T.T

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie konkurs,do wybrania bon na buty ! ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się zgłosiła, ale chyba jak nie przeszłam próbnego niedawno to nie mam szans?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz Pastela masz, zapraszamy do naboru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie może tylko na pewno ! :D Zapraszamy, zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. może się zgłoszę

    to ja sunnydays

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym sie zgłosiła, ale mam własnego bloga i nie będę miała czasu, a takiego kogoś nie chcecie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam swojego bloga, ale jakoś sobie poradzę ^_^ Na pewno się zgłaszam.. już piszę zgłoszenie c; Fajnie by było pisać na tak świetnym blogu :) Pozdrawiam Pettero

    OdpowiedzUsuń
  9. Pettero dziękujemy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yay, Halloween zawitało i na ten blog. W sumie to o FashionStyle znam tylko ten, więc wypowiadać się nie powinnam x3 Powiem, że nabór na redaktora bardzo mnie ciekawi, jak znajdę wolną chwilę napiszę kilka słów.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak tu pięknie!

    Beki

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm, jasne, że bym chciała pisać na takim świetnym blogu. Ale pytanie czy po 2 dniach od wysłania zgłoszenia się nie rozmyślę i nie ucieknę. I czy w ogóle umiem zrobić jakąś dobrą stylizację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love that Halloween outfit! <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)