12 sierpnia, 2012

Unique

Hej :) wakacje mijają mi na oglądaniu jakiś bezsensownych seriali typu Mody na Sukces, aby oderwać się od tego, że każdy jest z każdym i o tym jest serial, więc piszę posta. ;)

Jak zrobić unikalnÄ… stylizacje krok po kroku !   - BÄ™dzie tematem dzisiejszej notki.

 Na pewno zastanawiaÅ‚yÅ›cie siÄ™ nie raz, jak stworzyć jedynÄ… w swoim rodzaju stylizacjÄ™, której nie bÄ™dzie miaÅ‚ nikt inny. WiÄ™c dziÅ› macie na to odpowiedź ! Przeczytaj ten post do koÅ„ca i bÄ™dziesz wiedziaÅ‚a jak ubrać dziÅ› swÄ… modelkÄ™. :)

Stylizacja będzie dziewczęca z domieszką elegancji, nie ma co ględzić zaczynamy !

1 krok
Na ciało modelki ubieramy sukienkę z butiku LC line. Na niej będziemy bazować całą stylizację.Tu nie ma nic skomplikowanego więc przechodzimy dalej. ;)

2.
Dodajemy spódniczkę z Parsley. Nie wygląda to póki co ładnie, ale się tym nie przejmujcie. :)

3 krok

Dodajemy bluzeczkę koronkową (?) także z butiku LC line.

4 krok do spełnienia
Na naszą modelkę nakładamy czarną kurtkę z Teraqiun. Dziś trochę zimnej więc nie chcemy by nasza modelka zmarzła. ;)

5 efekt końcowy
Dodajcie torebkę biżuterię i buty jakie Wam się podobają i wyjdzie Wam stylizacja na pewno w swoim guście, a ja tak zakończyłam tą stylizację:
W swojej dodałam:
apaszka  My shop:)
naszyjnik Parisian
torebka Parsley
bransoletka  Parsley

To, że nie podpisałam każdego obrazka nie znaczy, że możecie je kopiować na własne blogi ;)

Dziękuję za uwagę i czekam na komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. już wiem- bardzo ładnie wyglądają na modelce:P

      Usuń
    2. Nom, mi też się one podobają. ;)

      Usuń
  2. fajna :) tylko teraz już nie jest taka unikalna :P

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne, chciałabym zobaczyć jeszcze kiedyś coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak pewnie będzie coś bardziej ciekawego i oryginalnego niż to ;)

      Usuń
  4. Bardzo ekscytujące w pierwszym etapie, bo zauważyłem, że jest to interesujące. Bardzo piękny strój i kocham to zrobić na sobie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)