22 kwietnia, 2012

NABÓR !!

 Hej :) Chyba przez wszystkich oczekiwany czas. Czy chcesz dołączyć do naszego grona jako piąta redaktorka ? Jeżeli tak postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami i warunkami zgłoszenia.


Zgłoś się do naboru jeżeli:
- jesteś na fs powyżej 30 dni,
- umiesz posługiwać się bloggerem i jego wszystkimi funkcjami,
- masz dużo czasu i chęci do pisania regularnych postów,
- uważasz, że znasz się na modzie i podołasz zadaniu pisania ciekawych notek.

 Jeżeli spełniasz wszystkie warunki. Czytaj dalej :)

Zadaniem jest napisanie notki na temat "Przepis na...". Czyli jakby posta na bloga, tylko w e-mailu. Będziemy oceniać pomysłowość, ortografię i oczywiście stylizacje. Tak gotową notkę wraz z paroma słowami o sobie przesyłasz na e-mail fsExclusive.nabor@poczta.fm

Czas na zgłoszenia trwa do  30 kwietnia. 

20 komentarzy:

  1. O kurczę, pamiętam jak ja musiałam pisać "Przepis na..." Bardzo przyjemny dział. Starać się, no i...powodzenia :D

    Natka36

    OdpowiedzUsuń
  2. Sabi strasznie mnie zaskoczyłaś :d

    OdpowiedzUsuń
  3. ` Spróbuję, może tym razem się uda ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszę się, może się uda. :) Powodzenia dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabi, posłuchałaś mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam za dużo blogów, więc się nie zgłaszam. Jednak życzę powodzenia startującym w naborze. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w poszukiwaniu redakcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tym naborem, na pewno znajdzie się wiele chętnych. Jestem pewna, że będziecie miały w czym wybierać XD.

    OdpowiedzUsuń
  10. Można spróbować, więc ja też próbuję :)
    I życzę szczęścia innym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym chciała się zgłosic ale nie mam szans:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli się nie zgłosisz to na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenie wszystkim, ja mam swój blog, więc się nie zgłaszam, ale powodzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszać się, no. ;D Tyle było chętnych, gdy napisałam, że odchodzę. ;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)