04 grudnia, 2011

Podsumowanie x2

Hej :) Witamy na nowym świątecznym szablonie ! Wykonany przez naszą graficzkę Venus. Powoli wkraczamy w okres świąt, kolęd wigilii i niezwykłych wydarzeń, myślę, że na naszym blogu utworzyłyśmy także taką atmosferę :)
Dziś zaczynamy głosowanie na blogerkę miesiąca listopad. (patrz środek notki). Jeszcze dzisiaj podsumowanie, który ciuch sprzedawał się najlepiej, a który najgorzej w naszej blogowej kolekcji !


wiolet 4 FP
tost 28 FP
asiam33 24 FP
Cava 4 FP
Vencia 28 FP
Daria5 8 FP
pastela 18 FP
Millka5_:P 4 FP
GwiazdaEstrady 2 FP
Gabryla_ 6 FP
Lilianna_XD 6 FP
Beki 34 FP
sunnydays 2 FP
Fantie 2 FP
ejsh 4 FP
paula8897 2 FP
Ollussiaa  12 FP
Patriska 4 FP
Monisqqqa 6 FP
hannahMontana101 2 FP
Natak36 4 FP
MrsRight 8 FP
Tak więc Bloggerką Tygodnia zostaje:
 Beki
A teraz Ty wybierz Bloggerkę miesiąca:
  •  Beki
  • Tost
  • Venus.
Głosujcie w ankiecie w pasku bocznym !

Butki FsExclusive
 Jak, każdy nasz uważny czytelnik wie, już od ponad miesiąca w naszym blogowym butiku pojawiła się kolekcja. jak wspomniałam napisze, który ciuch uwielbiacie i najwięcej go kupiliście, a który nie przypadł wam do gustu.

Zacznę od ciucha, który miał najwięcej zwolenników. Najwięcej kupowaliście rzeczy z pierwszych stron. Ciuch ten był zakupiony 46 razy i jest narysowany przez Venus.

A ciuch, który miał najmniej zakupień jest to mój ciuch. Bardzo mi przykro, że nie przypadł wam do gustu miał tylko 3 kupna, ale daje mi to kopa, aby więcej ćwiczyć rysowanie.

30 komentarzy:

  1. W tej ankecie powino być blogerka miesiąca a nie tygodnia ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom ;D . A szablon jest taki śliczny, że ja nie mogę ! Naprawdę fajny. A kiedy mniej więcej będą wyniki naboru? Chodzi mi o to,czy na przykład w tym tygodniu, czy jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hymm tak w tym tygodniu powinny być wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodki szablon ! Zachwycający-brawa dla Venus :)


    A FP z loterii już liczyłyście czy nie?:D

    ejsh

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku o jejku,och ja tu ślicznie...<33333333333

    Cava

    OdpowiedzUsuń
  6. Ehh. A kiedy zostaną mi glamsy z loterii przynane? Pisałam do Blee i Spagh. i nic :<:<

    Znowu Cava

    OdpowiedzUsuń
  7. Macie naprawde zdolną graficzkę ;p.
    Śliczny szablon !
    Jestem zachwycona :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz patrzę na ten cudowny szablon i stwierdzam, że jest po prostu budyniasty :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te spadające śnierzynki... .
    Poprostu mniam ;p.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szablon to istne cudo, naprawdę ;)
    Sabi, wydaję mi się, że ciuch jest ok, tylko może kolor jest głównym problemem, bo ja nie wiedziałabym z czym połączyć niebieską sukienkę, tak to jest okej :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szablon jest śliczny, ale tamten był ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gabryla
    Ten jest równieśliczny jak tamten ;p.

    OdpowiedzUsuń
  14. Milka5 ;P
    Każdy może mieć swoje własne zdanie :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Szablon jest po prostu śliczny. :) Venus, spisałaś się. Chyba nawet będziesz mnie musiała nauczyć robić takie szablony. xD Aha! I jeszcze, kiedy notka z moją ocenką?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy to tylko dla mnie blog się teraz straasznie długo ładuje?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny świąteczny wystrój bloga !! :)

    sunnydays

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiam, mam taki sam problem, ale to zapewne przez zmianę szablonu, albo coś w ten deseń ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej! Mam problem. Kto wie jak nazwać bloga o fashionstyle? Bo ja nie mam pomysłów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, tak. Mnie też się długo ładuje Asiam.
    Szablon cudny, cudny i jeszcze raz cudny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mrr, jaki boski szablon. :3 Tylko troszku się nie mogę odnaleźć. :c
    Sabi, ta twoja sukienka jest ładnie narysana, tylko ni zbyt mi się podoba jako ciuch... (:

    Vickyy- noir fs. lol.
    Gratki Bekacz. :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj już blog działa z normalną prędkością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beki :3.
    Ale co? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sorki za niektóre błędy, bo ciężko jest wszystko ogarnąć... Nieraz brak mi czasu i nie ma jak :<
    Jednak bardzo się cieszę, że się wam podoba ;)

    A właśnie z 10 razy pisałam do Bleach i nikt nie odpowiadał >.<

    OdpowiedzUsuń
  25. Venciu, BARDZO podoba :3
    Toście, nic :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Beku, aa. xd

    Ven, oj tam, oj tam. :}

    OdpowiedzUsuń
  27. Najgorsze są te czcionki, bo nie ma w nich polskich znaków :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Szablon prześliczny i sweet śnieżynki:*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)