08 listopada, 2011

Lekcja stylu. Śmierć.

Hej ^^ Dziś zrobię lekcję stylu :D Odkąd Blee napisała o tej stacji 100 % Metallica na Open FM, a ja się zaciekawiłam i to włączyłam nie mogę przestać słuchać >: Tam jest tyyle fajnych stacji. Bym sobie mogła przecież sama puszczać muzykę, ale wtedy bym musiała co 5 - 10 minut zmieniać piosenkę i to by było wkurzające.

Chciałam jeszcze poruszyć temat Naruto Shippuudena :D Otóż muszę się wyżalić. Anime fajne, Sasek zabił Orocza - fajnie, nie lubiłam go. Ale, że SASEK ZABIŁ MOJEGO KOCHANEGO ITACZA?! I jeszcze wymyślili, że mój słitaśny pan Łasic poświęcił się dla wioski i tak naprawdę wymordował cały swój klan, bo miał taką misję, bo był szpiegiem?! Ja go kochałam, bo myślałam, że on ich wymordował, bo tak mu się podobało! ;< Jak mogli mi to zrobić... Nosz, kurde, kto to w ogóle wymyślił? Ja się czuję urażona, zabili mi przyszłego męża i jeszcze zniszczyli jego honor -,-

Ale przejdę już do lekcji stylu (: Po co was męczyć moimi problemami... Muszę zrobić jakąś żałobną kolekcję... W ogóle tak mi się straasznie chce zrobić Akatsuki kolekszyn, ale nikt by tego nie kupił, bo prawie nikt pewnie tego nie ogląda, a jak już to ich nie lubią, bo oni wszyscy są jacyś dziwni... Oprócz Itachiego rzecz jasna.

Nosz, kurde, przecież miałam się tak nie rozpisywać >.< Wybaczcie, ale ja chyba tak ciągle będę, bo nie umiem się od tego odzwyczaić...

Dzisiaj wybrałam tą oto zacną sukienkę z BR ♥
Plusy:
+ firmówka :D
+ ładnie leży na modelce
+ śliczna miniaturka ^^
+ oryginalny wygląd (ciężko gdzieś znaleźć podobną sukienkę)
+ tania (40 m$)
+ Itaczuś by ją polubił, bo ma czarne akcenty, ale nie polubi, bo NIE ŻYJE!
+ miejsce na łapkę :)
+ budyniaście narysowana
+ ciężko znaleźć jej minusy
+ stosunkowo łatwo dobrać do niej dodatki

Minusy:
- w sieciówkach kupuje dużo osób, tak samo w BR ♥, zatem mieć ją będzie wiele osób (wspominam o tym przy omawianiu każdego ciucha od Fantie... o.o)

Uch, strasznie się namęczyłam, ale nie znalazłam więcej minusów. Co sądzicie o tej kiecuscze? Mi kojarzy się z naleśnikami albo z Francją :D

Poza tym tak sobie wymyśliłam, że pojadę w wakacje do Londynu i odwiedzę to faajne centrum handlowe, o którym mówiła nauczycielka ^^ Na planowaniu się skończy, bo jutro zapomnę, że w ogóle chciałam gdzieś jechać... A i by mnie rodzice nie puścili.

Wszyscy opłakują śmierć Hanki, a mnie to jakoś nie rusza. No, bo sama sobie jest winna. Phi, mogła przejechać to dziecko, a nie biedne kartony najeżdżać. Może jakieś napromieniowane były...

Bym z tego całego rozgadania zapomniała o stylizacji ^^ Oto i ona:
Opaska, buty - Waclawa's
Kolczyki - Cropciana
Sukienka, pasek - Banana Republic ♥
Torebka - Paper Moon
Bransoletka - BussyChocolate ♥
Tatuaż - OB

Przywykłam już dzielić się z wami od czasu do czasu na końcu notki moim gustem muzycznym, zatem zrobię to i dziś :)


I jeszcze przepraszam za Capsa...

23 komentarze:

  1. Mówią, że Polska teraz to powinna w żałobie być... Hanka to przecież bardzo ważna postać. :D Masakra . Sukienka jest śliczniasta :) Stylizacja teeż. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jej jakoś nie lubiłam... Jak się nie umie jeździć to się ginie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie byłam smutna za Hankę, ale na początku nie skumałam jak one zdechła, to było jakoś dziwnie, a to dziecko... >Łee... Kartony były bardzo fajne ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te kartony :D One tak pewnie zareagowały, bo były wkurzone... ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie oglądam M jak miłość, bez Hanki to nie to samo.. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona się rypnęła w głowę i jakiś tętniak jej pękł, kartonów mi bardziej szkoda niż jej... Stały sobie i nikt ich nie kochał, były takie bezbronne, a ona mogła nie jechać jak się czuła jak trup, to tak jak po piwku..

    ŚP. Kartony z M jak Miłość T.T

    OdpowiedzUsuń
  7. "Phi, mogła przejechać to dziecko, a nie biedne kartony najeżdżać. Może jakieś napromieniowane były..."

    omfg,rozjebałaś mnie

    ejsh

    OdpowiedzUsuń
  8. Może było tak rzeczywiście ;) .... :> :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Spaghethu, jestem bardzo zachwycona Twą ów dżemikową stylizacją. Ciesze się też, że lubisz Hunter'a ^^ Posłuchaj sobie: Loża Szyderców, Śmierci Śmiech i Kiedy umieram :D
    mrah, mrah. OPEM FM 100% Metallica ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ven - pomódlmy się za kartony... [*]
    Blee - koocham Śmierći Śmiech :3 To jest czysta zajebistość ♥ Ale Krzyk Kamieni lubię bardziej, dlatego to wstawiłam :D Muahaha, ja ich koooocham jak Itachiego ^^
    A ja słucham 100 % Grabaż, hue hue :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka to mój pomysł (ja ją przesłałam Fancie) ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Módlmy się za kartony, które zabiła Hanka Mostowiak..... AMEN! :> :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kara - :D
    Ven - a ja powiem "Ramen", bom ja pastafarian. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Ee, Kartony można posklejać. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Tost, ale nie odżyją...
    Blee, co za patafian? xD Nie ja, mam nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  16. A właściwie nie wiem... Nigdy nie sklejałam kartonów po wypadku ;o

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)