12 września, 2011

Miałam dzisiaj napisać notkę..

.. więc piszę. Dziś jednak nie będzie to zwyczajna notka. To będzie notka informacyjna :)
Dużo dzieje się u nas i naszych partnerów, warto więc wiedzieć. Niekoniecznie będą to miłe informacje. Szykujcie się na najgorsze. 
Zacznę może od naszego bloga. Otóż z dziewczynami postanowiłyśmy zlikwidować cały podział. Szkoła się zaczęła, mamy trochę mniej czasu, jednak będziemy dla Was pisać jak najczęściej.
Teraz smutna dla Wszystkich informacja. Fashion-Fasolcia zakończyło swoją działalność. Nie będę się rozpisywać, więcej przeczytacie na http://fashion-fasolcia.blog.onet.pl/ . Z pewnością będzie nam ich brakować. Miejmy jednak nadzieję, iż kiedyś powrócą.
Fashion-Duet wraca po długiej przerwie z oceną Wiolet. Zapraszam więc na http://fashion-duet.blogspot.com/
Pojawił się też nabór na moderatora forum. To jak? Zgłaszacie się? Kto wie, może jednego z naszych czytelników spotkamy w roli surowego moderatora? 
----
Czy ktos z Was zna nowo powstałe blogi o FS? Proszę o informacje! 
----
Koniec.

15 komentarzy:

  1. Atmosfera jak z pogrzebu w tej notce,geez.

    Evesh

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że fashion-fasolcia zakończyło swoją działalność, ale blog funkcjonował już dosyć długo, a ciągłe prowadzenie czegoś może się znudzić, więc... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenk, że napisałaś o moim blogu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh... Szkoda :< Fashion Fasolcia było moim ulubionym blogiem (zaraz po FS Exclusive :D)...

    Mnie na moda nie przyjęli :< Zawsze piszą mi to samo w powodzie odrzucenia SiWi, a ja i tak się ciągle zgłaszam... o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak weszłam na fasolciowy blog i zibaczyłam po raz pierwszy ten post to mnie po prostu zamurowało. A co do naboru to hmm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanko : Skad mozna wziasc piegi ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimie- OB kolekcja Modyfikacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz już Fashion Fasolcia będzie działać! Kara przeprowadza nabór. A nowy blog to na przykład kontynuacja bloga Cavy . Teraz jest
    fs-dziewczyny.blog.onet.pl
    Z wielkim konkursem ! Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem obserwatorem.dostalam fp?
    a i super bloga masz ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz napisać na nasz e-mail w ten sprawie. Zakładka Kontakt

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey ja niedawno założyłam bloga : www.mode-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie www.about-fs.blogspot.com też działa od marca? ; D Wcześniej był to fashionstyle my world.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowych blogów coraz więcej ... Kara zrobiła nabór bez zgody Fasolci i dziewczyny się trochę posprzeczały. Także nie wiadomo co dalej.

    OdpowiedzUsuń
  14. http://fashion-duet.blogspot.com/, a mój jest z czerwca i jakoś idzie... *.* :***

    Vencia.

    OdpowiedzUsuń
  15. http://fashionbydemeter.blogspot.com/ Mój działa dopiero od tygodnia ^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy na komentarz!
W zamian dostajesz 2 FP :)